Foto: Publicitātes foto

"Volkswagen" (VW) komerctransporta nodaļa ir prezentējusi jauno "Amarok". Tā aprīkojuma iespējas, vairāk nekā 20 jaunas vadītāja palīgsistēmas, tiešsaistes pakalpojumi, efektīvs dzinējs ar augstu griezes momentu, pilnpiedziņas tehnoloģijas, īpaši pielāgots papildaprīkojums un izteiksmīgais dizains padara jauno "Amarok" par vienu no daudzpusīgākajiem pikapiem.

Iepriekšpārdošana Baltijas valstīs sāksies 2023. gada janvārī, savukārt jau aprīlī plānotas pirmās piegādes.

Jaunais "VW Amarok" ir kļuvis lielāks, jaudīgāks un sportiskāks. Būdams 5350 mm garš, jaunais "Amarok" ir par 96 mm garāks nekā tā priekštecis. Tikmēr 3270 mm riteņu garenbāze nozīmē 173 mm pagarinājumu, nodrošinot vairāk telpas īpaši dubultās kabīnes sēdvietu otrajā rindā. Tā kā riteņu bāze ir palielināta ievērojami vairāk nekā transportlīdzekļa kopējais garums, tas ir ļāvis saīsināt virsbūves pārkares.

Displeju klāstu veido pilnībā digitālais 12 collu instrumentu panelis un modernais informācijas un izklaides sistēmas planšetdatora formāta skārienekrāns. Jaunajā "Amarok" modelī ir ietvertas dažādas ergonomiski konfigurētas un intuitīvi lietojamas digitālo funkciju pogas, kā arī fiziski slēdži un pogas.

Tāpat kā iepriekšējam modelim, kravas nodalījumā starp riteņu arkām ir pietiekami daudz vietas, lai gareniski novietotu eiro paleti. Kravu nostiprināt palīdz nodalījuma pamatnē izvietotie gredzeni, kas katrs spēj izturēt līdz 500 kg lielu slodzi. Līdz ar šo lielo ietilpību ir palielinājies arī maksimālais svars no vienas līdz 1,16 tonnām.

Baltijā "Amarok" tiks piedāvāts ar jaudīgāko "TDI" dzinēju, kas ir 3,0 litru V6. Tā jauda ir 241 ZS. Tas standartaprīkojumā ir aprīkots ar jaunu desmitpakāpju automātisko pārnesumkārbu, kas darbosies ar elektronisku pārslēdzēju. Jaunā pārnesumkārba aizstāj astoņpakāpju, ar ko bija aprīkots iepriekšējais modelis.

Baltijas tirgū "Amarok" jau standartaprīkojumā tiek piedāvāts ar pilnpiedziņu "4Motion". Jaunā "Amarok" piedziņas sistēmas tehnoloģija nodrošina automobiļa spēju braukt apvidū un vilkt līdz 3,5 tonnām smagu piekabi.

Seši dažādi braukšanas režīmi palīdz vadītājam dažādās situācijās uz ceļa un jebkuros laika apstākļos. Jaunā "Amarok" vadīšanu atvieglo arī virkne autovadītāja palīgsistēmu – vairāk nekā 20 no šīm sistēmām, piemēram, "ACC+" adaptīvā kruīza kontrole (automātisko ātruma kontroli papildina ceļazīmju atpazīšana ar kameras palīdzību) un "IQ.Light" LED matricu priekšējie lukturi, ir jaunums "Amarok" modelī.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!