Foto: Pixabay

Lai arī lielais optimisms, kas mārketinga nozarē valdīja vēl pirms gada, kad Covid-19 iespaidā savu uzvaras gājienu joprojām turpināja e-komercija, šobrīd ir zudis, arī par pesimismu runāt šobrīd nevar. Tas secināts jaunākajā Latvijas Mārketinga vides apskatā. Dažādu apstākļu ietekmē nozare saskaras ar daudz grūtībām, nākotnes izaugsmes plāni ir mazinājušies, tomēr nav zuduši pavisam.

Pētījuma optimisma indekss tika veidots no trīs rādītājiem – iepriekšējo 12 mēnešu izmaiņu vērtējums, nākamo 12 mēnešu izmaiņu vērtējums, kā arī mārketingam pieejamo resursu izmaiņas nākamajos 12 mēnešos. Indeksa vērtība mārketinga vadītāju vidū ir samazinājusies no 39 pērn līdz 13 šogad. Tomēr, neskatoties uz to, vidēji indekss aizvien ir pozitīvs, kas nozīmē, ka vismaz viens no optimisma rādītājiem ir pozitīvs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!