Skaties Latvijas vadošo uzņēmumu mārketinga vadītāju diskusiju par atziņām, kas radušās pēc otrā Latvijas mārketinga vides apskata, kurā šogad tika aptaujāti gandrīz 200 Latvijas mārketinga profesionāļi.
- Kā uzņēmumi gatavojas iespējamajai recesijai?
- Kā tiek pārskatīta veicamo darbu un kompetenču pārdale starp partneriem un uzņēmumu iekšienē?
- Kāda ir uzņēmumu pieredze ar marketinga tehnoloģijām?
Diskusiju par šiem un citiem jautājumiem skaties "Delfi", "Facebook", "LinkedIn" vai "YouTube" tiešraidē.
Viedokļos dalīsies un diskusijā piedalīsies:
- Kristiāna Antonišķe, "MADARA Cosmetics", Zīmola mārketinga un komunikācijas departamenta vadītāja
- Liene Meklere-Kutsare, "If Apdrošināšana", Baltijas Mārketinga un Komunikācijas departamenta vadītāja
- Mārtiņš Eihmanis, "Virši", Mārketinga nodaļas vadītājs
- Aiga Volksone, "Citadele", Mārketnga un Korporatīvās komunikācijas daļas vadītāja Baltijā
Diskusiju vadīs: Edgars Pētersons, WKND, mārketinga konsultants.
Pētījuma rezultāti no 5. decembra pieejami: https://marketingavide.lv/
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit