Foto: Publicitātes foto

"Jaguar" nākamā gada piedāvājumam modernizējis "F-Pace" apvidus automobili, piedāvājot tam bagātīgāku aprīkojumu un lielāku uzlādējamā hibrīda "P400e" elektrisko sniedzamību, kā arī uzlabotu informācijas un izklaides sistēmu.

Tagad "Jaguar F-Pace P400e" hibrīdam ir uzlabots litija jonu akumulators ar deviņiem moduļiem agrāko astoņu vietā, kas enerģijas uzglabāšanas kapacitāti ļāvis palielināt līdz 19,2 kWh. Šādas izmaiņas tīru elektrisko sniedzamību palielinājušas no 53 līdz 65 km, respektīvi – vairāk nekā par 20 procentiem. Šis uzlabojums samazina arī CO2 emisiju un degvielas patēriņu, kas tagad ir attiecīgi tikai 37 g/km un 1,6 l/100 km (WLTP ciklā).

"P400e" spēka agregāta kombinētā 404 ZS jauda un 640 Nm griezes moments no 0 līdz 100 km/h ļauj paātrināties 5,3 sekundēs. "P400e" jau tagad veido vairāk nekā desmito daļu "F-Pace" globālā pārdošanas apjoma, un tādās valstīs kā Nīderlande, kur elektrificētie transportlīdzekļi ir vispieprasītākie, "P400e" īpatsvars, paredzams, sasniegs pat 98 procentus.

Automobiļi bez "R-Dynamic" vairs netiek piedāvāti, tādējādi versiju saime ir optimizēta, vienlaikus nodrošinot labāku aprīkojumu.

Filips Koens, "Jaguar" izpilddirektors: "Tā kā virzāmies uz to, lai līdz 2025. gadam pārveidotu "Jaguar" par pilnībā elektrisku luksusa zīmolu, esam pilnveidojuši savus produktus un tagad piedāvājam bagātīgākas un izdevīgākas versijas. Pirmais modelis, kas piedzīvoja šīs pārmaiņas, bija "F-Type" – galu galā tuvojas 2023. gads, kad atzīmēsim "Jaguar" sporta auto 75 gadu jubileju. Tagad pievēršamies "F-Pace", "P400e" uzlādējamā hibrīda elektrisko sniedzamību vairāk nekā par 20 procentiem."

"F-Pace" dinamisko tēlu vēl vairāk paspilgtina "Black Pack" pakotne, kas tagad ir standarta aprīkojumā visiem modeļiem, sākot no "R-Dynamic SE" un beidzot ar "SVR". Tā ietver glancēti melnus spoguļu korpusus, un šāda apdare ir arī radiatora režģim, radiatora režģa apmalei, logu apmalēm, gaisa atverēm spārnos, aizmugurējiem lukturiem un emblēmām. Vēl viena nemanāma, smalka izmaiņa ir "R-Dynamic" režģa emblēmā – tur tagad sarkanās un zaļās krāsas vietā ir mūsdienīgi melnais un pelēkais.

Greznajā, plašajā salonā ir vairāk tehnoloģiju nekā jebkad iepriekš. "R-Dynamic S" ir jaunais digitālais vadītāja displejs, kas piedāvā divu ciparnīcu konfigurāciju, un vadītājs var izvēlēties, ko redzēt centrālajā panelī – multivides vai navigācijas informāciju. Katram "F-Pace" modelim ir "what3words" navigācija, kā arī ātra un intuitīva "Pivi Pro" informācijas un izklaides sistēma, kas piedāvā bezvadu savienojamību ar "Apple CarPlay" un "Android Auto". "Pivi Pro", tāpat kā pārējām transportlīdzekļa sistēmām, vienmēr darbojas visjaunākā versija, jo programmatūra tiek atjaunināta attālināti.

Nākamā gada "F-Pace" klāstu veido "R-Dynamic S", "R-Dynamic SE", "R-Dynamic HSE", "400 Sport" un "SVR" (atkarībā no tirgus). Pēdējais ir zīmola visaugstākās veiktspējas apvidnieks. Šim modelim pieejams tikai pieclitrīgs "Jaguar" V8 benzīna kompresormotors ar 550 ZS, no 0 līdz 100 km/h tas paātrinās 4,0 sekundēs un spēj sasniegt 286 km/h.

Globālo spēka agregātu klāstu veido: 404 ZS četru cilindru benzīna uzlādējamais hibrīds jeb PHEV; 250 ZS četru cilindru benzīna motors; 163 ZS un 204 ZS vieglā hibrīda jeb MHEV četru cilindru dīzeļa dzinējs; 300 ZS sešu cilindru dīzeļa MHEV; 400 ZS sešu cilindru benzīna MHEV, kā arī 550 ZS V8 benzīna kompresordzinējs (atkarībā no tirgus). Visi šie spēka agregāti tiek ražoti "Jaguar Land Rover" dzinēju centrā Vulverhemptonā Lielbritānijā.

Visiem "F-Pace" modeļiem ir pilnpiedziņa un astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!