"Reiz ceļojumu uz Ēģipti atcēla incidenta dēļ, kas notika viesnīcā, kad vietējais uzbruka tūristei. Naudu ceļojumu aģentūra atgrieza divu nedēļu laikā. Vēl pirms pandēmijas bija iegādāts ceļojums uz Melnkalni un par pakalpojumu apmaksāti 50 procenti. Kad situācija kļuva nopietnāka un ieteica neceļot, tūrisma operators aicināja samaksāt atlikušo daļu, jo ceļojums nebija atcelts. Galu galā tas tomēr nenotika un nauda tika atmaksāta apmēram divu mēnešu laikā," stāsta Atis.

Šis ir viens no retajiem viedokļiem, ko "Tūrisma Gidam" sniedza ceļotājs, izvaicāts par pieredzi, sadarbojoties ar tūrisma aģentiem un operatoriem un saskaroties ar situāciju, kurā bijusi nepieciešama atmaksa. Kāpēc tāda interese? Jo veikti grozījumi ceļotāju aizsardzības kārtībā, taču rodas jautājums: vai tādi maz bija nepieciešami?

Nesen apstiprināti grozījumi Ministru kabineta (MK) noteikumos (Nr. 380), kas paredz izmaiņas ceļotāju aizsardzības kārtībā situācijās, kad nav saņemti tūrisma pakalpojumi. No vienas puses, grozījumi jauni, no otras puses, ceļotājus tie primāri neietekmēs, jo vairāk uzraudzīs tūrisma aģentu un operatoru darbību.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!