Septiņi "premium" segmenta apvidnieki – "Audi Q5", "BMW X1", "Mercedes-Benz GLC", "Volvo XC60", "Mazda CX-60", kā arī "Porsche Macan" un "Maserati Grecale". Kurš no tiem ir labākais? To skaidro studijas "RJ76 Films" raidījums "Tavs Auto TV" kopā ar pieaicināto žūriju sava salīdzinošā testa trešajā, noslēdzošajā sērijā.

Šiem automobiļiem – lai gan, raugoties uz to konceptu un gabarītiem, tie ir teju vai dvīņu brāļi – raksturi un iesaiņojums ir diametrāli pretēji. Un, kā jau zināt, – jo lielāks piedāvājums, jo grūtāka ir izvēle.

Bet tā vien šķiet, ka balsojumā virsroku pār praktiskām lietām un ietilpību ņēmušas emocijas. Kā esam stāstījuši iepriekšējās sērijās, šajā testā "Maserati" mums piedāvāja "Grecale" jaudīgāko versiju "Trofeo" ar vairāk nekā 500 ZS jaudu. Protams, dinamika un braukšanas prieks, ko tas spēj dāvāt, atstāja savas "riepu pēdas" šī testa balsojumā.

Par pārsteigumu, summējot punktus, ko katrs auto ieguvis atsevišķās balsojuma nominācijās, par absolūto līderi kļuva tieši "Maserati", apsteidzot tuvāko sekotāju "Volvo XC60" par 15 punktiem. Trešā vieta absolūtajā vērtējumā tika "Porsche Macan", bet ceturtā – "Audi Q5".

Savukārt aplūkojot atsevišķas nominācijas, līderi ir citi. Piemēram, nominācijā "cena pret ieguvumu" pārliecinošs līderis ir Volvo XC60 (52 punkti), otrajā vietā atstājot "Audi Q5", bet trešajā – "BMW X1". Arī nominācijā "Ergonomika" situācija ir līdzīga – TOP-3 veido "Volvo", "Audi" un "Porsche".

Nominācijā "Labākais dizains" triumfē "Maserati", otrajā vietā ir "Volvo XC60", bet trešajā – "Porsche Macan". Savukārt prestižākā auto tituls tiek "Porsche Macan" (otrajā vietā paliek "Maserati", bet trešajā – "Mercedes-Benz").

Visgrūtāk šajā balsojumā klājās "Mazda CX60", bet tas nenozīmē, ka šis auto nebija pelnījis labus vārdus; tas vienkārši vismaz pagaidām tā īsti nav iedzīvojies "premium" auto burziņā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!