Foto: Publicitātes foto
"SEB Izaugsmes programmas" lekcija par uzņēmuma attīstībai būtisku jomu – uz klientu orientētu domāšanu. Lekciju vadīs divas pieredzējušas UX (lietotāju pieredzes) profesionāles Jeļena Solovjova un Madara Zelcane. Viņas sniegs ieskatu tajā, kā saprast, kas ir uzņēmuma klients, un kā izzināt viņa gaidas, vajadzības un izaicinājumus. Kā rast labāko risinājumu un pārbaudīt to. Visbeidzot, kā būt drošiem, ka risinājums atbilst klienta gaidām par lielisku produktu un pakalpojumu. Pievienojieties "Delfi" tiešraidei 5. aprīlī pulksten 10.00 un uzdodiet lektorēm savus jautājumus.

Lekcijā tiks apskatītas šādas tēmas:

  • klientu orientēta domāšana;
  • uzņēmuma "īstā" klienta atrašana;
  • klientu vajadzības un izaicinājumi;
  • labākā risinājuma atrašana.

Par lektorēm

Jeļena Solovjova ir dizainere, kura strādā pie lietotāju orientētu pakalpojumu izstrādes. Viņa vada un īsteno pakalpojumu dizaina projektus un klientu pieredzes pētījumus, kā arī izstrādā un vada dizaina domāšanas un pakalpojumu dizaina lekcijas un apmācības. Jeļena aktīvi piedalās Latvijas dizaina industrijas attīstībā un izglīto sabiedrību, strādājot par publicisti un dizaina kritiķi, un darbojoties kā aktīva "UI UX Riga" kopienas dalībniece. "Linkedin" profils.

Madara Zelcane tic ilgtspējīgiem dizaina risinājumiem, kas tiek izstrādāti, sadarbojoties dažādu jomu ekspertiem. Viņa ir pieredzējusi nozares eksperte, kura zināšanas un darba pieredzi ieguvusi strādājot gan vietējā, gan starptautiskajā tirgū, un šobrīd savas zināšanas un pieredzi parāda strādājot kā Tet.lv dizaina komandas vadošā lietotāju pieredzes eksperte. "Linkedin" profils.

Vairāk par "SEB Izaugsmes programmu" uzziniet mājaslapā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!