Uz saturu
Svarīgi: Nav nepieciešami nekādi papildu līgumi. Pārtraukt abonēšanu vari jebkurā laikā. Atbilstoši tavam izvēlētajam apmaksas veidam un periodam abonēšanas maksa tiks iekasēta ik pēc 28 dienām vai reizi gadā par gada abonementu.
Kā abonēt?
Izvēlies apmaksas veidu
Apmaksu par abonementu vari veikt ar bankas karti vai īsziņu – atkarībā no abonementa veida un perioda.
2
Reģistrē savu "Delfi" kontu
Lai abonētu "Delfi" saturu, nepieciešams reģistrēt savu "Delfi" kontu
1
Izvēlies abonēšanas periodu
Piedāvājam abonēt "Delfi" saturu uz 4 nedēļām vai gadu. Abonements tiek atjaunots automātiski, līdz izvēlies to pārtraukt.
3
Lasi izvēlēto saturu, kad vēlies
Abonements ļauj lasīt visu abonēto saturu jebkurā viedierīcē un jebkurā laikā, vienkārši pieslēdzoties savam "Delfi" kontam.
4
"Delfi Plus" priekšapmaksas abonementu iegādājies "Circle K"
Biežāk uzdotie jautājumi
Kas ir "Delfi Plus", un kur es to varu lasīt?
"Delfi Plus" ir "Delfi" satura produkts, kas pieejams par ikmēneša abonēšanas maksu. Ik mēnesi vairāk nekā 100 rakstu un videomateriālu. Analītisko rakstu sērijas un stāstniecības projekti. Saturs pieejams bez komercreklāmas. Lai iegādātos "Delfi Plus" abonementu, lietotājam ir jābūt reģistrētam "Delfi" kontam."Delfi Plus" materiālus vari atrast "Delfi Plus" sadaļā, spiežot uz "Delfi Plus" saites "Delfi" navigācijā. "Delfi Plus" saturs ir pieejams mobilajās ierīcēs vai datorā, izmantojot interneta pārlūkprogrammu, kā arī mobilajā aplikācijā (Android un iOS).
Lai piekļūtu "Delfi Plus" materiāliem, nepieciešams pieslēgties savam "Delfi" kontam un iegādāties abonementu.
Kas ir MVP, un kur es to varu lasīt?
MVP ir sporta medijs, kas pieejams par ikmēneša abonēšanas maksu. Ik mēnesi vairāk nekā 25 padziļināti materiāli par aktuālām sporta tēmām. Sporta žurnālistikas līderu komanda. Abonentu un speciālistu diskusijas.

Lai iegādātos MVP abonementu, lietotājam ir jābūt reģistrētam "Delfi" kontam. MVP materiālus vari atrast MVP sadaļā, spiežot uz MVP saiti "Delfi" navigācijā. Materiāli ir pieejami, izmantojot interneta pārlūkprogrammu mobilajās ierīcēs vai datorā, kā arī mobilajā aplikācijā. Lai piekļūtu MVP materiāliem, nepieciešams pieslēgties savam "Delfi" kontam un iegādāties abonementu.
Kas ir "Delfi Bizness", un kur es to varu lasīt?
"Delfi Bizness" ir "Delfi" satura produkts, kas pieejams par ikmēneša abonēšanas maksu. Ik mēnesi vairāk nekā 50 analītisku un aizraujošu rakstu par biznesu Latvijā, Baltijā un pasaulē. Uzņēmumu topi, ārvalstu ekspertu viedokļi un vizuālā stāstniecība. Lai iegādātos "Delfi Bizness" abonementu, lietotājam ir jābūt reģistrētam "Delfi" kontam. Vairāk par "Delfi Bizness" lasi šeit. "Delfi Bizness" saturu abonentiem atradīsi šeit. Materiāli ir pieejami, izmantojot interneta pārlūkprogrammu mobilajās ierīcēs vai datorā, kā arī mobilajā aplikācijā (Android un iOS).
Lai piekļūtu "Delfi Bizness" materiāliem, nepieciešams pieslēgties savam "Delfi" kontam un iegādāties abonementu.
Kur es varu iegādāties abonementu?
Abonementu vari iegādāties "Delfi" abonēšanas lapā, "Delfi"konta sadaļā "Abonēšanas iespējas", kā arī "Delfi Plus", MVP un "Delfi Bizness" raksta skatā.
Kādas ir abonēšanas apmaksas iespējas?
Apmaksu par abonementu vari veikt ar bankas karti vai īsziņu – atkarībā no abonementa veida un perioda.
Vai varu vienlaicīgi abonēt "Delfi Plus", MVP un "Delfi Bizness"?
Jā, abonementu vari iegādāties "Delfi" abonēšanas lapā vai konta sadaļā "Abonēšanas iespējas", izvēloties "Viss "Delfi" saturs". Abonēt komplektā ir izdevīgāk, jo ikviens "Viss Delfi saturs" abonementa īpašnieks savam abonementam var pievienot vienu papildu lietotāju.
Vai pastāv iespēja iegādāties abonementu uzņēmuma darbiniekiem?
Par iespēju iegādāties abonementu uzņēmumam aicinām sazināties, rakstot laura.truksane@delfi.lv , zvanot tel. 26411572 vai aizpildot informāciju par savu uzņēmumu pieteikuma formā. Par abonēšanu tiek sagatavots rēķins, kā arī pastāv iespēja noslēgt līgumu.
Kur varu redzēt informāciju par savu abonementu?
Informāciju par savu abonementu vari apskatīt konta sadaļā "Abonēšanas statuss".
Vai mans abonements atjaunosies automātiski?
Abonements tiks atjaunots automātiski pēc abonēšanas termiņa beigām līdz brīdim, kad izvēlēsies to pārtraukt.
Kā pārtraukt abonementu?
Abonementu iespējams pārtraukt "Delfi" konta sadaļā "Abonēšanas statuss", nospiežot "Pārtraukt abonementu" un sekojot tālākajām instrukcijām.
Kā aktivizēt abonementa priekšapmaksas vai dāvanu kodu?
Priekšapmaksas un dāvanu kodu var aktivizēt "Delfi" konta sadaļā "Citas abonēšanas iespējas" vai atverot delfi.lv/davanukods un sekojot tālākajām instrukcijām. Priekšapmaksas abonementa kodu iespējams iegādāties pie kāda no mūsu sadarbības partneriem: "Citadele", "Circle-K" u.c.
Kā apvienot "Delfi" konta pieslēgšanās veidus?
"Delfi" konta sadaļā "Profils" ir iespēja apvienot vairākas pieejas metodes, lai pieslēgtos savam "Delfi" kontam. Tas nozīmē, ka kontam, kuru esi reģistrējis, piemēram, ar e-pasta un paroles palīdzību, vari pieslēgties gan ar e-pastu un paroli, gan pievienojot kādu no sociālo tīklu pasēm. Pieejas metožu apvienošana ļauj katrā no ierīcēm, kuru izmanto, lai lietotu "Delfi" saturu, izmantot ērtāko pieejas metodi, lai nonāktu savā "Delfi" kontā.
Šobrīd piedāvājam pieslēgties, izmantojot "Facebook", "Google", "Draugiem.lv", "Twitter" vai "Apple" pieejas datus.
Sadaļā "Profils" vienmēr vari pārliecināties, kuras pieslēgšanās metodes pašlaik ir aktīvas, kā arī vari tās mainīt pēc nepieciešamības.
Vai pastāv iespēja abonēt divus atsevišķus "Delfi" produktus vienlaikus?
"Delfi" abonēšanas saturu ir iespējams iegādāties, abonējot vai nu individuāli izvēlētu produktu, vai visu "Delfi" saturu kopā. Kombinēt produktus pēc pašu vēlēšanās piedāvājam tikai korporatīvajiem klientiem. Ja vēlies iepazīties ar korporatīvā abonementa iespējām, aicinām sazināties, rakstot laura.truksane@delfi.lv, zvanot 26411572 vai aizpildot informāciju par savu uzņēmumu pieteikuma formā. Par abonēšanu tiek sagatavots rēķins, kā arī pastāv iespēja noslēgt līgumu.
Vai tiek piedāvāta iepazīšanās cena jaunajiem abonentiem?
Jaunajiem "Delfi" abonentiem tiek piedāvāta iespēja iegādāties abonementu par iepazīšanās cenu, kura tiek piemērota tikai pirmajā abonēšanas periodā. Izmēģinājuma periodam beidzoties, abonements tiek atjaunots par pamatcenu – līdz brīdim, kad izvēlēsies to pārtraukt. Katru "Delfi" abonēšanas produktu par iepazīšanās cenu viens lietotājs var izmēģināt vienu reizi.
Kā pievienot, mainīt vai dzēst otru lietotāju, ja man ir abonēts "Viss Delfi saturs"?
Ikviens "Viss Delfi saturs" abonementa īpašnieks savam abonementam var pievienot vienu papildu lietotāju. Lai uzaicinātu papildu lietotāju, dodies uz "Delfi" konta sadaļu "Abonēšanas statuss" un spied pogu "Uzaicināt papildu abonentu". Pēc nosūtītā uzaicinājuma apstiprināšanas no uzaicinātā lietotāja puses saņemsi apstiprinājumu par veiksmīgi pievienotu papildu lietotāju.

Pārvaldīt papildu abonentu (to mainīt vai dzēst) vari "Delfi" konta sadaļā "Abonēšanas statuss". Pievienot savam abonementam vari tikai tādu lietotāju, kuram nav sava aktīva abonementa.


Informējam, ka DELFI portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē.