Labrīt, !
Palīdzība
Biežāk uzdotie jautājumi DELFI konts
Kas ir DELFI konts un kā to izmantot?
DELFI konts ir vieta, kurā DELFI lietotājs var saņemt un uzglabāt dažādu informāciju. DELFI kontu var reģistrēt un lietot, izmantojot interneta pārlūkprogrammu mobilajās ierīcēs vai datorā. Pagaidām DELFI konts nav pieejams DELFI aplikācijā.
Pēc reģistrācijas nesaņēmu apstiprinājuma e-pastu – kā rīkoties?
Ja reģistrējies, izmantojot e-pastu, tad pārbaudi pastkastītes mapes “Sociālie”, “Abonenti” un “Surogātpasts”. Ja apstiprinājuma e-pasts neatrodas arī tur, tad sūti problēmas aprakstu (iekļaujot e-pasta adresi, ar kuru tika veikta reģistrācija, un aptuveno reģistrācijas datumu/laiku) uz konts@delfi.lv.
Ja reģistrējies, izmantojot kādu no sociālajiem tīkliem, tad apstiprinājuma veikšana nav nepieciešama un e-pasts netiek izsūtīts.
Kā nomainīt lietotājvārdu?
Lietotājvārdu iespējams mainīt sava konta sadaļā "Profils", nospiežot pogu "Rediģēt".
Kā mainīt vai dzēst konta attēlu?
Attēlu iespējams mainīt vai dzēst kontā, nospiežot uz fotokameras ikonas, kas redzama pie attēla.
Kā saglabāt rakstus savā kontā?
Virs katra raksta atrodas grāmatzīmes ikona. To nospiežot, raksts tiks pievienots tava konta sadaļā “Saglabātie raksti”.
Uzzini vairāk par DELFI kontu DELFI plus & abonēšana
Kas ir “DELFI plus”?
“DELFI plus” ir jauns DELFI produkts, kas pieejams par ikmēneša abonēšanas maksu. Lai iegādātos “DELFI plus” abonementu, lietotājam ir jābūt reģistrētam DELFI kontam.
Kur es varu lasīt “DELFI plus” rakstus?
“DELFI plus” raksti ir pieejami lasīšanai, izmantojot interneta pārlūkprogrammu mobilajās ierīcēs vai datorā. Lai lasītu “DELFI plus” rakstus, nepieciešams pieslēgties savam DELFI kontam. Pagaidām “DELFI plus” saturs nav pieejams DELFI aplikācijā.
Kur varu iegādāties “DELFI plus” abonementu?
Abonementu vari iegādāties konta sadaļā “DELFI plus abonēšana”.
Kur varu redzēt informāciju par savu “DELFI plus” abonementu?
Abonementa statusu vari apskatīt konta sadaļā “DELFI plus abonēšana”.
Kur varu redzēt sava abonementa termiņu?
Iegādātā abonementa termiņu vari apskatīt konta sadaļā “ DELFI plus abonēšana”. Ja “DELFI plus” abonementu esi iegādājies, izmantojot maksājuma karti, tad abonements tiek atjaunots automātiski līdz brīdim, kad izvēlies pārtraukt abonēšanu.
Kā strādā automātiskā apmaksa par abonementu ar maksājuma karti?
Pērkot abonementu ar maksājuma karti, maksājuma datus ir nepieciešams ievadīt vienu reizi, jo turpmāk apmaksa norisināsies automātiski par izvēlēto abonementu līdz brīdim, kad izvēlēsies to pārtraukt vai mainīt abonementa veidu.
Kā atjaunot, mainīt vai atcelt automātisko apmaksu par abonementu?
Izmaiņas abonementa apmaksā iespējams veikt konta sadaļā “"DELFI plus" abonēšana”.
Kā rīkoties maksājuma kļūdas gadījumā?
Pārbaudi, kāds ir kļūdas paziņojums maksājuma laukā. Ja paziņojuma iemesls nav saprotams, tad nepieciešamības gadījumā vērsies pie savas bankas vai sazinies ar mums, nosūtot problēmas aprakstu (iekļaujot lietotājvārdu, e-pasta adresi, kas piesaistīta tavam DELFI kontam, un maksājuma numuru) uz konts@delfi.lv.
Iegādājos abonementu, bet, atverot rakstu, tas joprojām ir “slēgts”. Kā rīkoties?
Pārliecinies, vai esi pieslēdzies savam DELFI kontam, un pārbaudi, kāds ir abonementa statuss konta sadaļā “DELFI plus abonēšana”. Ja problēma vēl aktuāla, tad sazinies ar mums, nosūtot problēmas aprakstu (iekļaujot lietotājvārdu, e-pasta adresi, kas piesaistīta tavam DELFI kontam un maksājuma numuru) uz konts@delfi.lv.
Kā saglabāt rakstus savā kontā?
Virs katra raksta atrodas grāmatzīmes ikona. To nospiežot, raksts tiks pievienots tava konta sadaļā “Saglabātie raksti”.
Uzzini vairāk par “DELFI plus”

Kontakti Saziņai par DELFI kontu: konts@delfi.lv Citu jautājumu gadījumā aicinām izmantot DELFI kontaktu sadaļu.
Informējam, ka DELFI portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē.