Labvakar, !
Palīdzība

Biežāk uzdotie jautājumi DELFI konts
Kas ir DELFI konts un kā to izmantot?

DELFI konts ir vieta, kurā DELFI lietotājs var saņemt un uzglabāt dažādu informāciju. DELFI kontu var reģistrēt un lietot, izmantojot interneta pārlūkprogrammu mobilajās ierīcēs vai datorā. Pagaidām DELFI konts nav pieejams DELFI aplikācijā.

 
Pēc reģistrācijas nesaņēmu apstiprinājuma e-pastu – kā rīkoties?

Ja reģistrējies, izmantojot e-pastu, tad pārbaudi pastkastītes mapes “Sociālie”, “Abonenti” un “Surogātpasts”. Ja apstiprinājuma e-pasts neatrodas arī tur, tad sūti problēmas aprakstu (iekļaujot e-pasta adresi, ar kuru tika veikta reģistrācija, un aptuveno reģistrācijas datumu/laiku) uz konts@delfi.lv.

Ja reģistrējies, izmantojot kādu no sociālajiem tīkliem, tad apstiprinājuma veikšana nav nepieciešama un e-pasts netiek izsūtīts.

 

Kā nomainīt lietotājvārdu?

Lietotājvārdu iespējams mainīt sava konta sadaļā "Profils", nospiežot pogu "Rediģēt".

Kā mainīt vai dzēst konta attēlu?

Attēlu iespējams mainīt vai dzēst kontā, nospiežot uz fotokameras ikonas, kas redzama pie attēla.

Kas ir lietotāja ID numurs un kā to nomainīt?

Lietotāja ID numurs tiek piešķirts katram DELFI konta lietotājam, lai identificētu lietotāju. ID numurs tiek piekšķirts individuāli un to nav ispējams nomainīt.

Kā saglabāt rakstus savā kontā?

Virs katra raksta atrodas grāmatzīmes ikona. To nospiežot, raksts tiks pievienots tava konta sadaļā “Saglabātie raksti”.

Uzzini vairāk par DELFI kontu DELFI plus & abonēšana
Kas ir “DELFI plus”?

“DELFI plus” ir jauns DELFI produkts, kas pieejams par ikmēneša abonēšanas maksu. Lai iegādātos “DELFI plus” abonementu, lietotājam ir jābūt reģistrētam DELFI kontam. Vairāk par “DELFI plus” lasi šeit.

Kur es varu lasīt “DELFI plus” rakstus?

“DELFI plus” rakstus vari lasīt “DELFI plus” sadaļā, spiežot uz D+ saiti DELFI navigācijā, spiežot uz “DELFI plus” logotipu raksta skatā vai savā DELFI kontā. Raksti ir pieejami lasīšanai, izmantojot interneta pārlūkprogrammu mobilajās ierīcēs vai datorā. Lai lasītu “DELFI plus” rakstus, nepieciešams pieslēgties savam DELFI kontam. Pagaidām “DELFI plus” saturs nav pieejams DELFI aplikācijā.

Kur es varu iegādāties “DELFI plus” abonementu?

Abonementu vari iegādāties konta sadaļā “DELFI plus abonēšana” vai “DELFI plus” raksta skatā.

Kādas ir “DELFI plus” abonēšanas iespējas?

“DELFI plus” abonementu vari iegādāties, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (abonēšanas maksa tiks pieskaitīta mobilā telefona rēķinam).

Vai pastāv iespēja iegādāties "DELFI plus" abonementu uzņēmuma darbiniekiem?

Par iespēju iegādāties “DELFI plus” abonementu uzņēmumam aicinām sazināties, rakstot uz konts@delfi.lv vai, aizpildot informāciju par savu uzņēmumu pieteikuma formā, un mēs sazināsimies ar Jums.

Kur varu redzēt informāciju par savu “DELFI plus” abonementu?

Abonementa statusu vari apskatīt konta sadaļā “DELFI plus abonēšana”.

Kur varu redzēt sava abonementa termiņu?

Iegādātā abonementa termiņu vari apskatīt konta sadaļā “DELFI plus abonēšana”.

Vai mans abonements atjaunosies automātiski?

Abonements tiks atjaunots automātiski pēc termiņa beigām līdz brīdim, kad izvēlēsies to pārtraukt.

Kā atjaunot, mainīt vai atcelt automātisko apmaksu par abonementu?

Izmaiņas abonementa apmaksā iespējams veikt konta sadaļā “DELFI plus abonēšana.

Ko nozīmē “Atjaunot abonementu”?

Ja iepriekš iegādājies “DELFI plus” abonementu un pārtrauci to, tad nospiežot “Atjaunot abonementu” tiks veikt jauna apmaksa, izmantojot Tavus maksājuma datus no iepriekš izdarītā pirkuma, iegādājoties "DELFI plus" abonementu. Abonements turpmāk tiks atjaunots automātiski līdz izvēlēsies to pārtraukt.

Ja abonementu atjaunosi pirms ir beidzies iepriekš iegādātā abonementa termiņš, tad apmaksa tiks veikta pēc termiņa beigām un abonements turpmāk tiks atjaunots automātiski līdz izvēlēsies to pārtraukt.

Kā rīkoties maksājuma kļūdas gadījumā?

Pārbaudi, kāds ir kļūdas paziņojums maksājuma laukā. Ja paziņojuma iemesls nav saprotams, tad nepieciešamības gadījumā vērsies pie savas bankas vai telekomunikāciju operatora. Ja neizdodas atrisināt situāciju sazinies ar mums, nosūtot problēmas aprakstu (iekļaujot lietotāja ID numuru, e-pasta adresi, kas piesaistīta tavam DELFI kontam, un maksājuma numuru vai telefona numuru no kura veici maksājumu) uz konts@delfi.lv.

Iegādājos abonementu, bet, atverot rakstu, tas joprojām ir “slēgts”. Kā rīkoties?

Pārliecinies, vai esi pieslēdzies savam DELFI kontam, un pārbaudi, kāds ir abonementa statuss konta sadaļā “DELFI plus abonēšana”. Ja problēma vēl aktuāla, tad sazinies ar mums, nosūtot problēmas aprakstu (iekļaujot lietotājvārdu, e-pasta adresi, kas piesaistīta tavam DELFI kontam) uz konts@delfi.lv.

Kā saglabāt rakstus savā kontā?

Virs katra raksta atrodas grāmatzīmes ikona. To nospiežot, raksts tiks pievienots tava konta sadaļā “Saglabātie raksti”.

Uzzini vairāk par “DELFI plus”

Kontakti Saziņai par DELFI kontu: konts@delfi.lv Citu jautājumu gadījumā aicinām izmantot DELFI kontaktu sadaļu.
Informējam, ka DELFI portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē.