Labdien, cienījamā "Swedbank"! Mūsdienās lauku uzņēmējdarbība un iedzīvotāju labklājība nav atkarīga tikai no ceļu infrastruktūras, sakariem, izglītības, kultūras un aktīvas atpūtas iespējām, bet arī no banku pakalpojumu pieejamības.

Atbilstoši Jūsu šobrīd esošajam lēmumam, AS "Swdbank" iemaksas bankomāts Priekulē (Aizputes iela 1, Priekule, Priekules novads) nebūs pieejams no 2014. gada 11. februāra. Kā pamatojumu Jūs minat to, ka, kopš tā uzstādīšanas, tas nav attaisnojis bankomāta uzturēšanas izmaksas, un bankomāta lietošanas apjoms bija četras reizes zemāks par nepieciešamo.

Pamatosimies uz Jūs pašu noteiktajiem darbības pamatnosacījumiem, kurus nodrošināt saviem klientiem - "Mēs esam izvēlējušies tradicionālu bankas darbības modeli, kur galvenā uzmanība ir pievērsta attiecībām ar klientiem un privātām konsultācijām. Mūsu darbības uzmanības centrā ir klientu vajadzības un vēlmes, nevis mūsu produkti" (avots - AS "Swedbank" interneta mājas lapa).

Šajā gadījumā "produkts" - iemaksas bankomāts. Tā esamību tieši Priekulē nav iespējams skatīt atstatus no citiem bankas piedāvātajiem pakalpojumiem: interneta bankas lietošanas, pārskaitījumiem, rēķinu samaksas, norēķinu karšu lietošanas, noguldījumiem, kredītu samaksas, tostarp Jūsu pašu bankai.

Iespējams, ka tieši bankas plašais pakalpojumu klāsts, tai skaitā iemaksas bankomāta pieejamība tieši Priekulē, ir kā viens no iemesliem, kāpēc Priekules un citu blakus esošo novadu mazie un vidēji uzņēmēji un iedzīvotāji ir izvēlējušies un, iespējams, izvēlēsies atvērt savu norēķinu kontu tieši AS "Swedbank", tādejādi veidojot Jums ienākumus no citu pakalpojumu izmantošanas!

Kas tad ir "klientu vajadzības un vēlmes"? Daudzpusīgi banku pakalpojumi tuvāk esošajai dzīves vietai, jo šajā pusē uzliktais iemaksas bankomāts ir vienīgā iespēja ātri veikt iemaksu savā bankas kontā. Plānotās izmaiņas Jūsu pašu bankas klientiem, radīs nepieciešamību tērēt papildus līdzekļus un laiku, radot zaudējumus un neērtības, ierobežojot iespēju izmantot citus bankas piedāvātos pakalpojumus.

Priekules novada uzņēmēju kluba "UK-5" biedru, daudzu mazo un vidējo uzņēmēju un Priekules novada iedzīvotāju vārdā, aicinām AS "Swedbank" vadību atstāt iemaksas bankomātu Priekulē un meklēt citus risinājumus, lai piesaistītu vairāk klientu, piemēram, izvietot norādes par bankomāta atrašanās vietu, nodrošināt bankomāta pieejamību visu diennakti, lai tā darbība nebūtu tiešā veidā atkarīga no Priekules daudzfunkcionālās sporta halles darba laikiem, viena izmaksas/iemaksas bankomāta izvietošana.

Mūsu mērķis nav atbalstīt noteiktas komercbankas darbību, bet gan uzsvērt, ka esam par līdzsvarotu Latvijas lauku attīstību. Banku pakalpojumu pieejamība ir būtiska daļa no tās.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!