Foto: F64
"Taxify" piedāvātā bonusu sistēma paredz - ja klients platformā reģistrēties uzaicina kādu savu draugu, gan viņam pašam, gan draugam tiek piešķirts 10 eiro bonuss taksometra firmas pakalpojumu izmantošanai. Tatjana pievienoties "Taxify" klientiem uzaicināja trīs savus draugus, bet solīto bonusu tā arī nesaņēma, viņa atklāj portālam "rus.delfi.lv".

"Šobrīd taksometru tirgū ienāk aizvien jaunas firmas, kas piedāvā savus pakalpojumus. Vēl nesen Latvijā ienāca "Yandex.Taxi", kas konkurentiem noteikti lika saspirināties," spriež sieviete. "Taksometru firma "Taxify", neilgi pēc "Yandex.Taxi" ienākšanas, paziņoja, ka, ja aplikācijā reģistrēts klients piesaista reģistrēties kādu savu draugu, gan viņam, gan draugam pienākas bonus - 10 eiro, kas tiek piešķirti braucienu izmantošanai," skaidro Tatjana.

"Man "Taxify" aplikācija jau bija ieinstalēta, tomēr vēl ne reizi nebiju to izmantojusi. Dzirdētā reklāma par bonusu mudināja mani pamēģināt. Es uzaicināju draugu un, pēc viņa brauciena, man atnāca ziņa ar kodu, kuru varēju izmantot solītā bonusa saņemšanai," notikušo atstāsta Tatjana. Viņa papildina, ka vēlāk uzaicinājusi vēl divus draugus un bijusi pārliecināta, ka no "Taxify" viņai pienākas trīs bonusi - katrs pa 10 eiro.

Kad beidzot Tatjanai radusies vajadzība izmantot taksometra pakalpojumus, izrādījās, ka viņas konts ir bloķēts. Nekavējoties sazināties ar "Taxify" nebija iespējams - atbildes uz klientu jautājumiem tiekot sniegtas tikai divu, trīs darba dienu laikā, uz firmas norādīto tālruņa numuru iespējams zvanīt tikai no pulksten 10 līdz 18. Tatjana stāsta, ka viņai nācies izsaukt citu taksometru un tā vakara tikšanos viņa nokavējusi.

Nākamajā dienā sievietei izdevies sazināties ar "Taxify" pārstāvjiem, kuri apgalvojuši, ka viņa pārkāpusi lietošanas noteikumus, tāpēc viņas konts ticis bloķēts. Nekas vairāk sievietei neticis izskaidrots. Pēc pāris dienām Tatjanai atnākusi ziņa, ka uz viņas vārda esot reģistrēti divi konti. Pēc ilgām pārrunām Tatjanas konts tomēr ticis atbloķēts, bet, kā izrādās, uz tā bijuši nevis trīs bonusi 10 eiro vērtībā, bet gan trīs piecu eiro vērti bonusi, skaidro sieviete.

Tatjana atklāj, ka atkārtoti mēģinājusi sazināties ar "Taxify", tomēr atbildi nav saņēmusi, tā vietā - viņas konts atkal ticis bloķēts. Sieviete nobloķēta arī soctīklošanas vietnē "Facebook", caur kuru mēģinājusi atkārtoti kontaktēties ar firmu. "Tā es tos solītos bonusus tā arī nesaņēmu," sašutusi pauž Tatjana.

"Kāpēc jāreklamē bonusu sistēma, ja vēlāk tajā atrunātie noteikumi netiek izpildīti?" dāma ir neizpratnē. "Tā ir acīmredzama un apzināta cilvēku krāpšana," viņa papildina.

"Taxify" pārstāvji skaidro, ka jau vairākkārt ar minēto klienti ir sazinājušies, lai izskaidrotu situāciju. "Ja cilvēks izmanto "Taxify" aplikāciju, viņš piekrīt "Taxify" aplikācijas lietošanas noteikumiem. Ja tiek konstatēts, ka lietotājs pārkāpj kādu no šiem noteikumiem, piemēram, izmanto aplikāciju krāpnieciskiem nolūkiem, tad "Taxify" ir tiesības šo lietotāju bloķēt, lai novērstu krāpniecību," portālam "rus.delfi.lv" skaidro firmas "Taxify" pārstāvji.

"Minētā referāļu programma veiksmīgi strādā un darbojas ikvienam "Taxify" lietotājam, ja personai ir iespēja aplikācijā norēķināties ar karti. "Taxify" aplikācijas lietošanas noteikumu pārkāpuma gadījumos lietotājam var tikt liegts norēķins ar karti," informē "Taxify".

Sūtiet savas reportāžas un par labāko reportāžu saņemiet balvu - dāvanu karti "Galactico" 30 eiro vērtībā. Foto un video gaidām epastā aculiecinieks@delfi.lv, vai arī izmantojiet reportāžu iesniegšanai paredzēto formu! Darbdienās no plkst. 10.00 līdz 14.00 varat arī ziņot par nebūšanām, novērojumiem, ierosinājumiem, zvanot pa "Delfi Aculiecinieka" tālruni nr. 67784066!

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!