"Esiet uzmanīgi, pārbaudiet cenrāžus, lai nebūtu jāpārmaksā, kā tas notika ar mani," raksta anonīma aculieciniece.

""Grieķu" salātiņus iegādāties par cenu zīmē norādītajiem 99 eirocentiem man tā arī neizdevās. Diemžēl. Acīmredzot salātiņiem uzlīmētā cena bija vien mārketinga triks, lai pievērstu pircēju uzmanību. Patiesībā - salāti maksā divtik, par ko liecina arī pikruma čeks.

Padomju gados, saskaņā ar kriminālkodeksu, līdzīgi pārkāpumi tika uzskatīti par krāpšanu un tika bargi sodīti.

Ja kādam tas nešķiet arguments, tad aicinu iepazīties ar Kanādas piemēru, kur līdzīgos gadījumos spēkā ir likums: ja čeks par preci, kas lētāka par 10 dolāriem, nesaskan (kaut par vienu centu) ar cenu zīmi uz tās, tad preci pircējs savā īpašumā iegūst bez maksas.

Bet manā gadījumā neizdevās pat saņemt kādu paskaidrojumu par šo incidentu no "Maxima" pārstāvjiem, proti, veikala menedžera. Pat neskatoties uz to, ka lūdzu izaukt atbildīgos darbiniekus. Kasiere to mēģināja darīt divas reizes.

Ļoti lūdzu ar savu pieredzi dalīties tos, kuri nonākuši līdzīgā situācijā. Kā man šādā situācijā būtu jārīkojas, lai atgūtu cenas starpību vai vismaz saņemt kādu "saldu kompensāciju", lai rūgtumu mazinātu?

Vai ir kāds, kuram gadījies līdzīgi?

"Maxima Latvija" komunikācijas vadītājs Jānis Beseris: "Mēs atvainojamies klientei par šo kļūdu – patlaban tiek noskaidroti šīs kļūdas iemesli. Jau tūlīt pēc šīs kļūdas konstatēšanas veikala vadība klientei piedāvāja kompensēt radušos starpību vai apmainīt produktu, tomēr kliente atteicās. Mēs tomēr aicinām klienti ar čeku droši vērsties veikalā, kur atdosim naudu par pirkumu."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!