Foto: Publicitātes attēli
Ingunas Sudrabas partijas "No sirds Latvijai" priekšvēlēšanu kampaņai izmantotais logo ir aizdomīgi līdzīgs interneta attēlu veikalā "Vector Stock" pieejamajiem logotipiem, portālam "Delfi" raksta kāds aculiecinieks, kurš vēlējies palikt anonīms.

"Interesanti, cik "reklāmisti" prasījuši atalgojumā par partijas logo izveidi?" retoriski vaicā aculiecinieks.

Portāls "Delfi" pārliecinājās, ka "Vector Stock" pieejamais logo maksā 1 ASV dolāru un ir brīvi pieejams ikvienam. Līdz šim šo logo jau ir nopirkuši vairāk nekā 90 portāla klienti.

"No sirds Latvijai" uz portāla "Delfi" jautājumu, kas ir kampaņas logo autors un cik tā izveide izmaksājusi, atbild izvairīgi, vien norādot, ka ir izbrīnīti par abu logotipu vizuālo līdzību.

"Partijas "No sirds Latvijai" kampaņas logo pēc Tautas kustības un partijas biedru ieteikumiem tika izstrādāts, balstoties uz partijas nosaukumu, kas simbolizē drosmi un nesamierināšanos ar "ai, būs jau labi" noskaņojumiem," pauda partijas runas vīrs Mārtiņš Pozņaks.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!