Foto: DELFI
Pirmdien, 21. martā, pēc pulksten 10 vietnē "airbaltic.com" nebija iespējams rezervēt biļetes lidojumiem, novēroja "Delfi" lasītājs. Šajā laikā uzņēmuma "airBaltic" IT sistēmai veica atjaunināšanas darbus, šobrīd tie ir pabeigti, paskaidroja uzņēmuma pārstāvis Didzis Rudmanis.

Kā paskaidroja uzņēmuma pārstāvis, "airBaltic" klientiem ar neērtībām nācās saskarties 20 līdz 30 minūtes.

Foto: "Delfi" aculiecinieks.

Jau vēstīts, ka "airBaltic" ir Latvijas nacionālā aviokompānija, kuru deviņdesmitajos gados izveidoja Latvijas valsts un skandināvu lidsabiedrība SAS.

"Delfi" jau rakstīja, ka Latvijas lidsabiedrība 2022. gada februārī pārvadājusi 125 200 pasažierus, kas ir 5,3 reizes vairāk nekā attiecīgajā periodā pirms gada.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!