Foto: DELFI Aculiecinieks

Viesošanās Rīgā aizvadītajā nedēļā nepatīkami izvērsās kādam liepājniekam. Atstājot nule iegādāto auto pie CSDD nodaļas Bauskas ielā, viņš vēlējās samaksāt par izmantoto "Rīgas satiksme" stāvvietu, bet automāts darījumu atteica. Atgriežoties stāvvietā, viņš atklāja, ka kontrolieri auto nobloķējuši un izrakstījuši sodu.

Rīgā Kaspars ieradās, lai iegādātos jaunu auto. Spēkratu viņš plānoja reģistrēt Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) filiālē Rīgā, Bauskas ielā, kur jauniegādāto automobili viņš atstāja "Rīgas satiksme" stāvvietā. "Kā likumpaklausīgs Latvijas pilsonis gribu apmaksāt stāvvietu pie CSDD, bet aparāts nedarbojas," klāsta liepājnieks, norādot, ka vēl trīs reizes mēģinājis samaksāt, bet aparātā allaž parādījies ziņojums: apmaksu veikt nav iespējams.

Kasparam tobrīd nebija iespēju arī paziņot stāvvietas operatoram par bojājumu pa norādīto tālruņa numuru, jo telefons bija izlādējies. "Lūgt telefonu garāmgājējam uzskatīju par neētisku soli," viņš piebilst.

Cerot uz "Rīgas satiksme" godaprātu un to, ka vīrietis netiks sodīts, jo apmaksa nav bijusi iespējama automāta vainas dēļ, vīrietis devās uz CSDD pārreģistrēt nule nopirkto auto.

Tomēr, kad viņš atgriezās pie sava auto, stāvvietā redzēja kontrolieri, bet auto riteņi bija nobloķēti ar blokatoru, spēkrats aplīmēts ar dzeltenu lenti un tā logā novietota soda kvīts.

"Labi, ka prom biju tikai 20 minūtes. Kontrolierim nodemonstrēju, ka aparāts nedarbojas, un manas vainas šeit nav, bet saņēmu atbildi – sods jāmaksā tik un tā, jo noņemt blokatoru viņi nevar, kamēr tas nav izdarīts," par notikušo stāsta Kaspars, piebilstot, ka kontrolieris sazinājās ar "Rīgas satiksmi" telefoniski, kur apstiprināja, ka trīs reizes bijuši nesekmīgi mēģinājumi veikt apmaksu.

"Beigās samaksāju sodu, kas ierobežoja manu pārvietošanos un vēlmi tikt mājās. Lūdzu jūsu palīdzību atrisināt šo jautājumu," atzīstas vīrietis.

"Rīgas satiksmes" (RS) pārstāve Baiba Bartaševiča-Feldmane portālam "Delfi" norāda, ka aculiecinieka aprakstītais gadījums ir pārbaudīts, kā arī noskaidrots – konkrētajā dienā apmaksas aparāts pie CSDD ēkas Bauskas ielā bija darba kārtībā.

"Visticamāk, ka vaina būs bijusi bankas kartē. Uzņēmuma informācija liecina, ka pēcapmaksas rēķinu klients apmaksāja ar citu bankas karti," norāda RS pārstāve. Vienlaikus viņa norāda, ka ikviens, kurš saskaras ar jebkāda veida problēmām veikt apmaksu par stāvvietu, ir aicināts par to ziņot operatoriem.

Riteņi automašīnām par neapmaksātu "Rīgas satiksme" stāvvietu tiek bloķēti, ja autovadītājs stāvvietu lietošanas noteikumus ir pārkāpis jau trešo reizi vai arī, ja automašīnai nav numurzīmes, skaidro Bartaševiča-Feldmane.

Vaicāta, kā rīkoties situācijās, ja apmaksu neizdodas veikt, bet telefons nedarbojas, uzņēmuma pārstāve aicina autovadītājus meklēt iespējas spēkratu atstāt citā stāvvietā. Tāpat var izvēlēties tādas novietnes, kur apmaksu var veikt skaidrā naudā.

Sūtiet savas reportāžas un par labāko reportāžu saņemiet balvu - dāvanu karti "Galactico" 30 eiro vērtībā. Foto un video gaidām epastā aculiecinieks@delfi.lv, vai arī izmantojiet reportāžu iesniegšanai paredzēto formu!

Darbdienās no plkst. 10.00 līdz 14.00 varat arī ziņot par nebūšanām, novērojumiem, ierosinājumiem, zvanot pa "Delfi Aculiecinieka" tālruni nr. 67784066!

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!