Nesen tik izplatīta sekojoša informācija: ārvalstu tūristi, pērkot biļeti braucienam no lidostas ar Rīgas 22. maršruta autobusu, nav informēti par nepieciešamību papildus iegādāties biļetes bagāžas pārvadāšanai. Tādējādi, informācijas trūkuma dēļ, ārvalstu tūristi nonāk problēmsituācijās ar biļešu kontrolieriem, un var tikt izsēdināti no autobusa, kas nerada iespaidu par Rīgu, kā tūristiem draudzīgu pilsētu.
Būtu svarīgi pieminēt, ka daudzās Eiropas Savienības valstīs sabiedriskā transporta līdzekļos, kas apkalpo lidostu pasažierus, nav paredzēta maksa par bagāžas pārvadāšanu.
Tūristi arī norāda, ka būtu iegādājušies nepieciešamās bagāžas biļetes, ja būtu informēti par nepieciešamību tās iegādāties.
Ņemot vērā iepriekšminēto, lai padarītu Rīgu ārvalstu tūristiem draudzīgāku TAVA, LVRA un ALTA ir izstrādājusi iespējamos priekšlikumus, situācijas uzlabošanai:
Novietot Rīgas 22.maršruta autobusa pieturās un autobusos informāciju angļu, vācu un krievu valodā par bagāžas pārvadāšanas noteikumiem, kā arī atskaņot audio ierakstus angļu, vācu un krievu valodā par bagāžas pārvadāšanas noteikumiem;
Atjaunot 22.maršruta autobusā konduktora amatu (ar svešvalodas zināšanām), kurš varētu sniegt tūristiem informāciju par braukšanas noteikumiem un bagāžas pārvadāšanas maksu, kā arī informāciju par tūristus interesējošām pieturvietām.