Jūrmalas dome no Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) saņēmusi aptuveni tūkstoti iedzīvotāju sūdzību par zaudējumu atlīdzināšanu pēc tiesas lēmuma atzīt par prettiesiskiem Jūrmalas pašvaldības regulatora 2005.gadā noteiktos siltumenerģijas tarifus, portālu "Delfi" informēja domē.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Dome pašlaik analizē faktiskos un tiesiskos apstākļus un sniegs iedzīvotājiem atbildi līdz 20.martam. Lielā iesniegumu skaita dēļ Jūrmalas dome neatbildēs katram iesniedzējam individuāli, bet informāciju izplatīs medijos un ievietos domes interneta mājas lapā. Tāpat informāciju par domes lēmumu varēs iegūt pašvaldības kancelejā.

Jau vēstīts, ka iedzīvotāju sūdzības saistītas ar Jūrmalas pilsētas sabiedrisko pakalpojumu regulatora 2005.gada septembrī noteiktajiem SIA "Jūrmalas siltums" siltumenerģijas tarifiem, kurus Augstākās tiesas Senāta Administratīvo lietu departaments atzinis par prettiesiskiem, jo tarifos bija iekļautas izmaksas, kas nav saistītas ar sabiedriskā pakalpojuma sniegšanu.

No 1.janvāra likvidētā pašvaldības regulatora saistību pārņēmējs ir Jūrmalas dome, tāpēc SPRK saņemtās iedzīvotāju sūdzības pārsūtīja pašvaldībai.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form