Portālos var izvēlēties naktsmītni kādā no tūristiem populārā galamērķī vai arī eksotiskos pasaules nostūros ar varāk kā 70'000 viesnīcām visā pasaulē. Jaunie viesnīcu rezervāciju portāli darbu jau uzsāka augusta sākumā un ir ieguvuši jau atzinību ar veiktām pirmajām rezervācijām.
Portālu logotips veidots ar mājas tēlu, kas apzīmē viesnīcas ēku, kurai vienmēr atvērtas durvis viesiem un viens tumšs logs, kurš simbolizē vienmēr pieejamas istabas.
"Mēs piedāvājam un piedāvāsim arvien jaunus interneta risinājumus mūsu esošajiem un potenciālajiem klientiem ceļotājiem un uzrunāsim viņus saprotamā valodā. Šis ir iemesls, kādēļ mēs izveidojam viesnīcu rezervāciju portālus 3 valodās un ar atbalstu krievu un angļu valodās. Šiem portāliem ir pieejamas vietējās palīdzības līnijas, kur profesionāli ceļojumu konsultanti palīdzēs ar padomu." tā Aigars Smiltāns.