Ceturtdien darbu sāka Rīgas rajona Ķekavas pagasta pagaidu administrācija, apstiprinot tās darba nolikumu, informēja pagaidu administrācijas vadītājs Andris Krūms.

Nolikumā teikts, ka pagaidu administrācija pieņems lēmumus, noteiks pašvaldības institucionālo struktūru, lems par autonomo funkciju un brīvprātīgo iniciatīvu īstenošanu un par kārtību, kādā nodrošina pašvaldībai deleģēto valsts pārvaldes funkciju un pārvaldes uzdevumu.

Pagaidu administrācija izstrādās un izpildīs pašvaldības budžetu. Pašvaldības pagaidu administrācija atbilstoši kompetencei būs atbildīga par pašvaldības institūciju tiesisku darbību un finanšu līdzekļu izlietojumu.

Pagaidu administrāciju vadīs Krūms, par viņa pirmo vietnieku ievēlēts Sergejs Seņkāns, bet par otro vietnieku - Ojārs Valkers.

Nolikumā teikts, ka administrācija ir pašvaldības izpildorgāns, kas nodrošina pagaidu administrācijas pieņemto lēmumu izpildi, kā arī tās darba organizatorisko un tehnisko apkalpošanu. Tā sastāv no administratīvās daļas, attīstības, finanšu un grāmatvedības daļas, juridiskās daļas, izglītības, kultūras, sporta un jaunatnes lietu daļas, tehniskās daļas, sociālā dienesta, būvvaldes un privatizācijas komisijas.

Pagaidu administrācija varēs lemt par komisiju un darba grupu izveidošanu atsevišķu pašvaldības uzdevumu veikšanai.

Pagaidu administrācija šodien pārņēma lietas no Ķekavas pagasta padomes un atcēla šā gada 16. maija padomes lēmumu par iepirkumu organizēšanu jauna teritorijas plānojuma izstrādei.

Kā paskaidroja Krūms, iepirkumam par Ķekavas pagasta teritorijas pašreizējās izmantošanas izvērtēšanu un Ķekavas pagasta teritorijas plānojuma izstrādi tiks piemērota sarunu procedūra, nepublicējot paziņojumu par līgumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!