Kopš pagājušās nedēļas Jelgavas SIA "Kulk" darbinieki sākuši "lāpīt" ielu bedrītes vairākās pilsētas vietās, kur tās visvairāk apdraud transportlīdzekļus, to vadītājus, kā arī satiksmes kustību, ziņo "Jelgavnieki.lv".

Otrdien ap pusdienlaiku bedrītes ar asfaltu tiek aizpildītas Garozas ielā. To redzot, rodas bažas, vai ieklātais asfalts un šāds process kopumā nesīs vēlamos rezultātus un attaisnos kvalitāti, jo bedres ir mitras un pilnas ar gružiem un ūdeni.

SIA "Kulk" ražošanas direktors Artūrs Ošenieks gan norāda, ka viss tiek darīts pareizi, un to sauc par avārijas situācijas risinājumu. "Proti, pašlaik, kad nav sākusies sezona un rūpnīcas vēl nav atsākušas ražot "karsto" asfaltu, bedres tiek aizlāpītas ar "auksto" asfaltu, kuru šajā laikā izmantojam katru gadu." Viņš skaidro, ka atšķirība starp šiem afsaltmaisījuma veidiem ir temperatūras ziņā, proti, "karstais" asfalts tiek ieklāts, būdams 150 līdz 200 grādu karsts, savukārt "auksto" asfaltu ber uzreiz no iepakojuma, tikai vēl uzsilda ar degli, lai būtu labāka saķere ar veco segumu, bet pēc tam to vēl noblietē.

SIA "Kulk" pārstāvis skaidro, ka bedrīšu lāpīšana nepieciešama, jo daudzas no tām ir bīstamas. Bedrīšu lāpīšana notiek un ir paredzēta tikai tā saucamajās "vecajās ielās" jeb tur, kur pēdējos gados nav mainīts segums. Tur, kur tas ir darīts, šādas nepieciešamības nav, norāda Ošenieks.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!