Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) rīkotais starptautiskais seminārs tūrisma profesionāļiem "Buy Latvia. Buy The Baltics 2008" jau pirms reģistrācijas termiņa beigām ir izraisījis lielu interesi gan Baltijas valstu, gan ārvalstu tūrisma kompāniju vidū, pierādot, ka šāds projekts ir saistošs un vajadzīgs.
Kā jau tika ziņots, 2007. gadā TAVA aizsāka starptautiska tūrisma darba semināra "Buy Latvia. Buy The Baltics" rīkošanu, piedāvājot ārvalstu tūrisma profesionāļiem iepazīties ar Latvijas tūrisma produktiem. Šogad šī pasākuma apjoms pieaug, piedāvājot ārvalstu tūrisma profesionāļiem iepazīties ne tikai ar Latvijas, bet visas Baltijas tūrisma produktiem un tikties ar visu trīs Baltijas valstu tūrisma kompānijām.

"Šis ir vienreizējs pasākums, lielākais Baltijā, jo vienkopus pulcēs tūrisma profesionāļus no visas pasaules. Trīs dienās tie varēs iepazīties ar Baltijas tūrisma piedāvājumu un tikties ar tūrisma nozares pārstāvjiem kontaktu biržā", stāsta TAVA direktors Uldis Vītoliņš.

Lai arī reģistrācija vēl nav beigusies, jau šobrīd ir saņemti vairāk nekā 200 dalībnieku pieteikumi no tādām valstīm kā Lielbritānija, Dānija, Beļģija, Vācija, Norvēģija, Somija, Zviedrija, Krievija, Ukraina, Baltkrievija, Izraēla, Itālija, Spānija, Francija, Šveice, Igaunija, Lietuva, Turcija, AAE, Austrija, Īrija, Francija, kā arī no Indijas, Azerbaidžānas un Uzbekistānas.

Interese par semināru saglabājas iepriekšējā gada līmenī, taču izkristalizējas arī būtiski uzlabojumi. Un proti, savu dalību ir pieteikuši arī lielie tūrisma operatori, tādi kā "TUI Deutschland" (Vācija), "Railtour" (Šveice), "Dane Travel" (Dānija), "Linda Line" (Somija), "Kandagar" (Ukraina), "Latinserviss 2000" (Baltkrievija) un citi.

Šo lielo kompāniju klātbūtne nodrošina detalizētas informācijas par Latvijas un Baltijas tūrisma produktiem nokļūšanu lielajos tūrisma katalogos, tādejādi palielinot to pārdošanas apjomu.

"Šobrīd mēs izjūtam patiešām lielu ārvalstu interesi par Latvijas tūrisma piedāvājumu, to ir patīkami apzināties. Bet tādēļ neieslīgstam pašapmierinātībā, esam izstrādājuši jaunus maršrutus, kuri pārklāj visu Latviju, daļēji ietverot arī Lietuvu un Igauniju", turpina U.Vītoliņš. Projekta "Buy Latvia. Buy The Baltics. 2008" mērķis ir veicināt Latvijas un Baltijas kā tūristu galamērķa iekļaušanos starptautiskajā tūrisma tirgus apritē, nodrošināt ārvalstu tūrisma profesionāļus ar pēc iespējas plašāku informāciju par tūrisma iespējām Baltijas valstīs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!