Starptautiskās lidostas "Rīga" intensīvā attīstība, straujais pakalpojumu apjoma pieaugums ir uzrādījis servisa ķēdes vājākos posmus. Par tādu ir kļuvusi bagāžas apstrāde, it īpaši bagāžas piegāde atlidojušajiem pasažieriem. Šajā sakarā lidosta ir saņēmusi vairākas pamatotas pasažieru sūdzības.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Tuvākajā laikā lidostas valde plāno izstrādāt plānu, lai būtiski uzlabotu bagāžas apstrādi lidostā. Tikuši izteikti priekšlikumi, kas noteikti jāiekļauj šajā plānā - jāpaaugstina darbinieku motivācija veikt darbus ātri un precīzi, jāiegādājas nepieciešamais papildu tehniskais aprīkojums. Tāpat ir jāuzstāda papildu novērošanas videokameras, lai tās fiksētu katru bagāžas pārvietošanas un atrašanās fāzi. Tas samazinās bažas par drošību un ļaus kontrolēt, cik operatīvi tiek veikti darbi.

Optimālos apstākļos bagāža atlidojušajiem pasažieriem tiek piegādāta 10 – 15 minūšu laikā. Lidostas vadība ir apņēmusies veikt visu nepieciešamo, lai arī sastrēgumstundās apkalpošanas laiks būtiski nepalielinātos.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form