Foto: PantherMedia/Scanpix
Ziemassvētku vecīša publicitāte gada laikā sarukusi par 4%, savukārt rūķīšu – pieaugusi par 14%, liecina "Lursoft" laikrakstu datu bāzes "News.lv" publikāciju monitorings.

Šogad Ziemassvētku vecītis pieminēts 300 rakstos, no kuriem puse fiksēta decembrī. "Lursoft" gan norāda, ka svētku galvenā varoņa aktīvākais darba laiks ir tieši gada nogalē, prognozējot, ka atlikušajās dienās Ziemassvētku vecīša publicitāte vēl ievērojami pieaugs.

Pēdējos gados presē tik bieži kā iepriekš netiek pieminēti arī pārējie Ziemassvētku vecīša segvārdi, piemēram, Santaklauss un "Дед Мороз". Toties par 10% pieaugusi Salaveča publicitāte.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!