SIA “Gulbenes - Alūksnes bānītis” direktors Osvalds Lucāns uzskata, ka bānīša un Gulbenes pilsētas maršrutu autobusu nesaskaņotā kustības saraksta dēļ vilcienam samazinās pasažieru skaits.
Lucāns nobažījies, ka SIA “Gulbenes autobuss” pasivitāte var radīt precedentu tam, ka pasažieru trūkuma dēļ bānītim var liegt ikgadējo valsts dotāciju - 100 000 latus.

Savukārt SIA “Gulbenes autobuss” direktors Juris Lapsa pauž viedokli, ka autobusu kustības grafiks jau ir pielāgots bānītim.

“Darbdienās autobuss pilsētas virzienā kursē ik pēc pusstundas,” saka Lapsa. Dzelzceļa stacija un autoosta Gulbenē atrodas blakus, tāpēc pasažieriem ir ērti izmantot abus transporta līdzekļus.

Taču Lucāns uzsver, ka brīvdienās no bānīša izkāpušie pasažieri autoostā velti cer iekāpt autobusā un aizbraukt līdz Gulbenes centram.

“SIA “Gulbenes autobuss” vienīgās ieviestās izmaiņas ir viens satiksmes autobusa reiss darbdienās, kas kursē pulksten 9.30. Pārējais ir palicis pa vecam. Piemēram, darbdienu vakarā bānītis Gulbenē no Alūksnes pienāk pulksten 16.45, bet pilsētas autobuss kursēt sāk tikai 17.10. Cilvēkiem ir jāgaida 20 minūtes,” saka Lucāns.

Viņš pauda, ka autobusiem ir vieglāk pieskaņoties vilcieniem, nevis otrādi. Turklāt, kā uzsver Lucāns, “Latvijas pirmās brīvvalsts laikā tā bija”.

Gulbenes - Alūksnes bānītis ceļā dodas trīs reizes. No rīta vilcienu izmanto tie, kam jātiek uz darbu vai mācībām skolā. Pēcpusdienā mājās brauc skolēni, vakarā - strādājošie un skolēni. Bānītis ir arī iecienīts transporta līdzeklis lauku cilvēkiem, lai atbrauktu uz pilsētu iepirkties vai nokārtot darīšanas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!