Septembra nogalē ekspluatācijā tika nodots 450 m2 liels Salacas kreisā krastā izbūvētajai piestātnei pieguļošs kravas laukums. Tas ostas pārvaldei izmaksāja Ls 50 000, norēķināšanās bijusi iespējama, pateicoties piestātnes nomnieka, SIA Salacgrīvas termināli avansā par 6 gadiem iemaksātai nomas naudai.
Līdz ar asfaltētā laukuma izbūvi tuvākajās dienās ekspluatācijā tiks nodota arī jaunā piestātne. Bet aizvakar šajā piestātnē tika uzkrauts pirmais kuģis ar šķeldu, lai arī tā klājs būtu izmantots kravai, kuģis vēl pietauvojās otrā krastā pie Brīvā viļņa piestātnes, kur tika uzkrauti kokmateriāli. – Varētu teikt, ka šī pirmā ir tāda “proves” krava. Ja nosūtītājs būs apmierināts ar “Salacgrīvas terminālu” darbu, sadarbība varētu turpināties, - sprieda Salacgrīvas ostas pārvaldnieks Ivo Īstenais. Pagaidām viņš nevēlējās minēt nosūtītājfirmas vārdu, vien piebilda, ka tā jau strādā Rīgas ostā un ar gana nopietnām jaudām. Arī šķeldas piedāvātāju Salacgrīvas apkārtnē netrūkst.

Salacgrīvas pilsētas mājaslapā izteiktas pretenzijas, ka šķeldas vedēji piedraņķē Salacu. – Salacgrīvā ir tā: neko nedari, slikti, dari – atkal slikti. Muļķības – par tām peldošām skaidām upē. Ja stāvi kuģa tuvumā, putekļus jūti, bet tie izzūd gaisā. Lai pārkraujot kaut kas tomēr neiekristu upē, no piestātnes uz kuģi ir pārklāts brezents, - skaidro ostas pārvaldnieks. Arī Ziemeļvidzemes biosfēras rezervāta direktore Sandra Bērziņa, vērojot šķeldas pārkraušanu, pretenzijas pret to neizteica. – Mēs turpināsim sekot darbībai ostā, bet es neuzskatu, ka visu vajadzētu aizliegt, tad jau nebūs attīstības, - bilda direktore. Īpaši nosacījumi ir kūdras pārkraušanai.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!