"Scandlines" grupas pārstāvji un partneri, ieskaitot pārstāvjus no Ventspils domes un Ventspils Brīvostas pārvaldes, Vācijas un Zviedrijas vēstniecības Latvijā, Vācijas-Baltijas Tirdzniecības organizācijas un LR Satiksmes ministrijas, pirmdien tikās uz prāmja "Urd" klāja, lai atzīmētu gadu kopš jaunās prāmju kompānijas stratēģijas ieviešanas Baltijas valstīs.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
"Pirms divpadsmit mēnešiem, 2005.gada 1.oktobrī prāmis "Ask" pirmo reizi devās ceļā maršrutā no Rostokas uz Ventspili. Tajā pašā dienā prāmis "Pēterburga" devās no Zviedrijas ostas Karlshamnā uz Ventspili", savā uzrunā pasākuma viesus informēja "Scandlines" valdes loceklis Uve Bakošs (Uwe Bakosch). "Šodien mēs saviem klientiem papildus maršrutam Nineshamna – Ventspils piedāvājam jau trīs individuālus maršrutus līdz mūsu jaunajam transporta mezglam – kopā 12 reisus nedēļā no Ventspils."

No 2005.gada 1.oktobra Vācijas-Dānijas kuģniecības kompānija "Scandlines AG" novirzījusi trīs no četriem prāmju maršrutiem Baltijas valstu virzienā uz Ventspils ostu, tādējādi paplašinot pārvadājumu starp Skandināviju un Eiropu un Baltijas valstīm. "Caur Ventspili mūsu klienti var aizbraukt uz Stokholmu vai tranzītā uz Norvēģiju, kā arī uz dienvidu un centrālo Zviedriju. Līnija uz Rostoku ir izeja uz Eiropas tirgiem", uzsvēra Uve Bakošs.

Laikā no 2005. gada oktobra līdz 2006. gada augusta beigām kompānija pārvadājusi kopā 78 679 pasažieru (+53%), 56 991 kravas mašīnu un treileru (+61%) un 12 352 vieglo automašīnu (+62%) maršrutos no Rostokas, Nineshamnas un Karlshamnas uz Ventspili.

Kopš maršrutu atklāšanas dienas 2005.gada 1.oktobrī līdz 2006.gada augusta beigām ir auguši "Scandlines" kravas mašīnu un treileru pārvadājumu rādītāji par 103% jeb 22 707 vienībām, tajā pašā laikā pieaugums pasažieru un vieglo automašīnu segmentā ir 132% (25 666 pasažieru) un 262% (3 757 automašīnas) šajā pašā laika periodā iepriekš.

"Mūs patiešām iespaido loģistikas infrastruktūra un servisa kvalitāte Ventspils ostā, kā arī tas, kas ir ieplānots nākotnē," atzina Uve Bakošs savā uzrunā 9. oktobrī. "Mēs esam ļoti gandarīti ar pasažieru termināļa rekonstrukcijas un modernizācijas sākumu un ceram drīz ieraudzīt jaunu kravu termināli. Tās ir lielas investīcijas, kas ieguldītas."

Savukārt Ventspils Brīvostas pārvaldnieks Imants Sarmulis norādīja: "Ventspils brīvostas pārvalde šodien ar pārliecību un gandarījumu var paziņot, ka lēmums par kravas un pasažieru termināļu celtniecību, investējot tajos vairāk nekā astoņus miljonus eiro, ir bijis pareizs un lietderīgs. Plānots, ka nākamā gada vidū mēs šo abu termināļu celtniecību pabeigsim un līdz ar to spēsim celt apkalpošanas kvalitāti Ventspils ostā vēl augstākā pakāpē, droši un komfortabli atdalot kravas un pasažieru plūsmas. Esmu pārliecināts, ka to atzinīgi novērtēs gan "Scandlines" kā mūsu klients, gan arī viņu klienti – kravu īpašnieki, pārvadātāji un pasažieri."

"Scandlines" grupa, kas pa pusei pieder "Deutsche Bahn AG" (Vācijas dzelzceļš) un Dānijas transporta un enerģijas ministrijai, patlaban ir 12 prāmju maršrutu operators starp Vāciju, Dāniju un Zviedriju, kā arī Baltijas valstīm.

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Lai ierobežotu dezinformācijas kampaņu izplatību, portāls "Delfi" apturējis iespēju komentēt rakstus
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form