Projekta realizācijas rezultātā tiks veikta Liepājas ostas kuģu ceļa un Brīvostas rajona akvatorijas padziļināšana līdz attiecīgi 12,5 un 12 metru atzīmēm, veikta "Loču" kanāla rekonstrukcija un Ziemas ostas rajona akvatorijas padziļināšana līdz 7 metru dziļumam. Projekta ietvaros modernizēs arī Kuģu satiksmes vadības centru, kas nodrošinās padziļinātās ostas akvatorijas drošu izmantošanu lieltonnāžas un tuvsatiksmes kuģu satiksmei.
Liepājas SEZ pārvaldes Investīciju un Mārketinga daļas vadītājs Ivo Koliņš uzsver, ka uzlabotā ostas infrastruktūra ļaus ievērojami samazināt Liepājas ostu apmeklējošo kuģu izmaksas, palielinot lieltonnāžas kuģu lietderīgo kravnesības noslodzi un samazinot kuģu dīkstāvju izmaksas nelabvēlīgu laika apstākļu gadījumā. Kravu pārvadājumu izmaksu samazināšanās un uzlabotā pieeja ostai no jūras puses veicinās ostas kravu apgrozījuma palielināšanos un pilnvērtīgu TEN - T tīkla infrastruktūras noslodzi.
„Liepājas ostas padziļināšana" projekta plānotās kopējās izmaksas - 22,7 miljoni latu, no kuriem 74,5% jeb 17,6 miljonus latu sastāda ES Kohēzijas fonda finansējums, 19,6% jeb 4,6 miljonus latu - Latvijas valsts budžeta finansējums un
Liepājas SEZ pārvaldes finansējums - 5,9% vai 1,4 miljoni latu. Papildus Liepājas SEZ pārvalde segs arī projekta neattiecināmās izmaksas - pievienotās vērtības nodokļa un projekta realizācijas autoruzraudzības maksājumus.