Foto: Kārlis Dambrāns/DELFI

Pirms gadiem piecpadsmit automīļu sirdis bieži satrauca jaunumi, ka kārtējais klasiskais auto ražotājs ir nolēmis būvēt apvidus auto. Viens pēc otra "krita" dižie zīmoli, sākot piedāvāt pat vairākus krosoverus. Tagad laiks pienācis jaunām pārmaiņām – elektrifikācijai.

Elektroauto jau sen vairs nav nekas jauns. Tiek ražoti jauni modeļi un tiek elektrificēti esošie, tomēr vienmēr palika "īpašo auto" grupa, kuriem paši ražotāji baidās tuvoties ar uzlādes vadu. Taču elektriskā nākotne ir neizbēgama, un dažādi elektriskie papildinājumi jau sāk ielauzties arī šajos "svētajos" auto. Tā nesen uzzinājām, ka "kaunā kritis" ir arī "Porsche 911", kas turpmāk būs aprīkots ar hibrīda sistēmu. Pilnībā elektrificēt ražotājs to vēl baidās, taču pamazām mazās baterijas ielaužas arī šajos auto.

Viens no tādiem īpašajiem auto vienmēr ir bijis "Maserati". Tas gan nebauda tik lielu popularitāti, kā citi zīmoli, tomēr arvien liek satraukties daudzām sirdīm, vien izdzirdot tā vārdu vai ieraugot trīsžubura logo. Un tagad ir pienācis brīdis, kad arī šis ražotājs nav spējis izvairīties no "apkaunojošā štepseļa".

Pie vada ir tikuši gan īpaši sportiskais "GranTurismo", gan populārais apvidnieks "Grecale". Tas nu ir pilnībā elektrisks. 100%. Nekādu izplūdes gāzu, nekādas rūkoņas. Vai tā vispār drīkst?

Izrādās – drīkst. Un vajag! Es iepriekš biju izbraucis arī ar "Grecale" "klasisko" versiju un tas auto mani atstāja mazliet vienaldzīgu. Jā, rūc, jā, sasniedz ātrumu, bet kaut kā pietrūkst baudai. Tagad es zinu, kā pietrūka – elektr

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!