Automobili izvēlas arī emocionāli – spilgtākās BMW reklāmas
Raimonds Zandovskis Auto redaktors
Automobilis nav tikai pārvietošanās līdzeklis no punkta A līdz punktam B. Neskaitot pārvietošanās funkciju, automobilis ir arī produkts, kuru saistām ne tikai ar praktiskām, bet arī emocionālām vērtībām, īpaši jau "premium" segmentā, kur stāstam par produktu un zīmolu var būt pat augstākā pievienotā vērtība nekā tā funkcionalitātei. Un to savas produkcijas reklāmās izmanto arī autoražotāji.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit