Soctīklus saviļņo stāsts par autobusa šoferi, kurš izpalīdzējis pieturu nogulējušai skolniecei
Foto: fb.com/janis.knipsis

Sociālā tīmekļa "Facebook" lietotājus saviļņojis Jāņa Knipša stāsts par autobusa Rīga - Madona šofera cēlo rīcību, kurš izpalīdzēja savu pieturu nogulējušai skolniecei. Dažu stundu laikā to ietīkojuši vai dalījušies ir vairāk nekā 10 tūkstoš cilvēku.

"Iepriekš nekad neesmu izmantojis sociālos tīklus, lai, kā tas tagad ir moderni, paustu savu viedokli un emocijas par apkārt notiekošo. Taču pašlaik, braucot satiksmes autobusā Rīga - Madona, mani dziļi aizkustināja autobusa vadītāja rīcība," savus "Facebook" sekotājus uzrunā Jānis.

"Man pēkšņi likās, ka dzirdu klusām raudam bērnu. Tā izrādījās maza meitene -skolniece, kas aizgulējusies un palaidusi garām savu pieturu. Mana pirmā doma bija kļūt par autobusa varoni un šai meitenei palīdzēt, taču uz sitienu, līdzīgi kā droši vien pārējiem pasažieriem, nekāds ātrs un sakarīgs risinājums prātā nenāca. Tai pašā laikā šoferis ļoti cilvēcīgā veidā aicināja meiteni neuztraukties un visādi citādi centās nomierināt. Solīja, ka izdomās, kā šo problēmu atrisināt. Un izdomāja arī... Viņš sazinājās ar pretim braucošo autobusa šoferi, sarunāja konkrētā pieturā apstāšanos, pats personīgi, autobusam stāvot, meiteni pavadīja uz pieturu un sagaidīja pretim braucošo autobusu.

Tā kā nav moderni dalīties ar kaut pozitīvu, atļaušos "postu" beigt uz negatīvas kritikas nots. Atzīšos, ka es esmu viens no tiem, kam parasti kaitina tie cilvēki, kas lidmašīnas aplaudē pēc katras nosēšanās. Taču šoreiz mani kaitināja tas, ka neviens, mani ieskaitot, nevarēja izdarīt šoferim pienākošos cieņu un, viņam iekāpjot atpakaļ autobusā, aplaudēt," aizkustinošo stāstu rezumē Jānis.

Tags

Madona
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form