Itāļu superauto ražotājs "Lamborghini" prezentējis sava "Huracan" modeļa braukšanai apvidū pielāgoto modifikāciju "Sterrato". Šis sportiskais automobilis ir zīmīgs ne tikai ar savām "bezceļa" spējām, kas līdz šim nav bijusi pirmā priekšrocība, ko piedēvēt tādiem ražotājiem kā "Lamborghini" vai "Ferrari", bet daudz nozīmīgāks fakts itāļu superauto būvētāja vēsturē ir aspekts, ka šis ir pēdējais "Lamborghini" modelis bez elektrifikācijas tā spēka piedziņā.
"Lamborghini Huracan Sterrato" ir izgatavots uz "Huracan Evo" modifikācijas bāzes, tādējādi tas joprojām ir aprīkots ar 5,2 litru V10 atmosfērisko benzīna dzinēju, pilnpiedziņas sistēmu un keramiskajām bremzēm. No standarta superauto tas atšķiras ar paaugstinātu klīrensu, papildu apakšdaļas aizsardzību un citādu balstiekārtas regulējumu. Turklāt šī divdurvju kupeja apvidus braukšanai ieguvusi režīmu "Rally", gluži kā markas apvidniekam "Urus Performante", kas paredzēts ceļa segumam ar zemu saķeres koeficientu.
Turpmāk nākotnē, no 2024. gada, visi jaunie "Lamborghini" modeļi būs elektrificēti – sākotnēji kā
Tev jau ir aktīvs abonements!
Šis ir maksas raksts.
Lai turpinātu to lasīt, lūdzu, lejupielādē jaunāko DELFI aplikāciju vai turpini lasīt rakstu, izmantojot pārlūkprogrammu.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.
Informējam, ka DELFI portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē.