Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Maserati" izstrādājusi speciālo modifikāciju "GranTurismo" kupejai, kuras ražošana šogad tiks noslēgta. Automobiļa speciālā versija veltīta itāliešu markai "īpašam gadam" – 1957. gadam, kad debitēja "Maserati 3500 GT", kas kļuva par komerciālu veiksmi. Turklāt tajā pašā gadā Huans Manuels Fanhio kļuva par F-1 čempionu, pilotējot "Maserati 250F".

Par pamatu speciālajai modifikācijai izmantota "Maserati GranTurismo Sport" versija. "Special Edition" modifikācijā tā atšķiras ar oglekļa šķiedras motora pārsegu un papildu gaisa tvērēju pārsega centrā, kā arī citiem oglekļa šķiedras aerodinamiskajiem elementiem.

Vēl spēkratam ir oriģināla dizaina 20 collu riteņu diski un "Special Eiditon" plāksnītes dažādās vietās. Pircējs varēs izvēlēties kādu no trim virsbūves krāsām – sarkano "New Rosso Italiano", balto "Bianco Birdcage" un pelēko "Grigio Lava".

"Maserati GranTurismo Sport Special Edition" salons ir pāršūts ar ādu un alkantaru. Savukārt dekoratīvājā apdarē ir izmantota oglekļa šķiedra.

Tehniskā ziņā "Special Edition" palicis bez izmaiņām. Automobilis aprīkots ar 460 zirgspēku jaudīgu 4,7 litru V8 atmosfērisko dzinēju, kas sajūdzams ar sekvenciālo vai automātisko pārnesumkārbu. No vietas līdz 100 km/h "Maserati" kupeja paātrinās 4,7 sekundēs un maksimāli sasniedz 300 km/h.

Pavisam tiks saražotas tikai 400 vienības "Special Edition" spēkratu. Cena vismaz pagaidām šīs versijas automobilim netiek nosaukta.

Atgādinām, ka "Maserati GranTurismo" ražošanā ir jau gandrīz 10 gadus – no 2007. gada. Šī kupeja ir pēdējais "Maserati" iepriekšējās modeļu saimes pārstāvis, kas vēl ir ražošanā. Šobrīd "Quattroporte" sedans ir jau tā jaunajā paaudzē, pēc kā līdzības izgatavots arī mazāks sedans "Ghibli". Savukārt jaunākais modelis "Maserati" saimē ir "Levante" apvidnieks.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!