'Audi' modernizējis 'A5' modeļa saimi
Foto: Publicitātes foto

"Audi A5 Sportback", "A5 Coupé" un "A5 Cabriolet" modeļiem tagad ir modernizēts izskats, ko papildina modernais MMI skārienjūtīgais vadības koncepts. Daļējā hibrīda tehnoloģija (MHEV) piedāvā zemāku degvielas patēriņu, savukārt 3.0 TDI dzinējs ar elektriskās piedziņas kompresoru un 48 voltu galveno elektrisko sistēmu atjauninātajos "Audi S5 Sportback" un "S5 Coupé" nodrošina lielāku jaudu.

"Audi A5" sportisko estētiku raksturo jaunās dizaina valodas elementi, kas aizgūti no pilnizmēra modeļiem. Jau 2007. gadā pirmā paaudze bija ar sportisku un harmonisku virsbūves līniju, savukārt otrā paaudze 2016. gadā ieviesa jaunus, asākus akcentus. Tagad ir būtiski mainīts "Audi A5" ārējais izskats, jo sevišķi izceļot automobiļa priekšpusi. "Singleframe" radiatora reste tagad ir plakanāka un platāka, bet ventilācijas lūkas, kas atrodas virs restes, atgādina klasisko 1984. gada "Audi Sport quattro".

Visi "A5" virsbūves un dzinēju varianti jau standarta aprīkojumā ir ar LED gaismām, savukārt papildaprīkojumā ir pieejama arī "Matrix LED" tehnoloģija ar "Audi" lāzera gaismām. Lielais MMI skārienjūtīgais ekrāns, kas ir jaunās operētājsistēmas vadības centrs, ir instrumentu paneļa centrālais elements.

Pateicoties jaunajai MMI skārienjūtīgajai sistēmai, "Audi A5" tagad piedāvā pieredzi, kas ir līdzīga, lietojot mūsdienu viedtālruni, bet 10,1 collas lielais skārienjūtīgais ekrāns ar akustisku atbildes reakciju aizstāj grozāmo spiedpogu, kas izmantota iepriekšējos modeļos.

Jaunās funkcijas padara navigāciju intuitīvu, piemēram, tā iesaka maršrutus, balstoties uz iepriekš izvēlētiem galamērķiem. "Audi Connect" un "Audi Connect Plus" piedāvā plašus tiešsaistes pakalpojumus, tostarp tiešsaistes informāciju par ceļazīmēm un bīstamām situācijām, autostāvvietām ielas malās, kā arī "Car-to-X" pakalpojumus, kas kopš šī gada jūlija darbojas Ingolštatē, Vācijā. "Car-to-X" savieno automobili ar pilsētas centrālo datoru, kas kontrolē luksoforus, tādā veidā informējot vadītāju par luksoforu darbību.

Savukārt "myAudi" aplikācija savieno automobili ar vadītāja viedtālruni. Standarta personalizācija nodrošina iespēju izveidot līdz pat septiņiem dažādiem lietotāju profiliem, ļaujot vienlaikus uzglabāt vairākus personīgos uzstādījumus un vēlamās funkcijas. Papildaprīkojumā pieejamā digitālā "Audi Connect" atslēga pārvērš "Android" viedtālruni par automobiļa atslēgu, ar kuru iespējams atslēgt durvis un iedarbināt dzinēju. Atjauninātajos "A5" modeļos pieejamas arī autovadītāja asistentu sistēmas, no kurām vairākas pieejamas standarta aprīkojumā.

Atjauninātie "Audi A5" modeļi Eiropā pieejami ar dzinējiem, kuru jauda sākas no 163 ZS, šajā klāstā ietverti arī "S" modeļi ar krietni jaudīgākajiem V6 dzinējiem.

Pēc nonākšanas tirgū četri "A5" dzinēju varianti tiks aprīkoti ar daļējo hibrīda tehnoloģiju (MHEV). Četru cilindru dzinējos MHEV sistēma integrēta 12 voltu elektriskajā sistēmā, savukārt "S TDI" modeļos – jaunajā 48 voltu galvenajā elektriskajā sistēmā. "Audi" mērījumi liecina, ka "S5 TDI" modelī šī elektrifikācija spēj samazināt degvielas patēriņu ikdienas braukšanas apstākļos pat par 0,4 litriem uz 100 kilometriem.

Visi "A5" modeļi aprīkoti ar automātisko pārnesumkārbu, kas pieejama septiņu pārnesumu "S tronic" vai astoņu pārnesumu "tiptronic" izpildījumā. "Quattro" piedziņa ir pieejama papildaprīkojumā vidējās klases dzinēju variantiem, un tā piedāvāta standarta aprīkojumā ar trīs jaudīgākajiem dzinējiem.

Stingrāka sporta balstiekārta un balstiekārta ar kontrolējamu amortizāciju pieejama papildaprīkojumā. Balstiekārta ar kontrolējamu amortizāciju integrēta "Audi Drive Select" dinamiskās vadības sistēmā, kas standarta aprīkojumā pieejama visos modeļos ar vismaz 140 kW jaudu.

700 Nm griezes moments un 347 ZS jauda – atjauninātie "Audi S5 Sportback" un "S5 Coupé" Eiropā pieejami ar V6 dīzeļdzinēju. 3.0 TDI piedāvā jaudu, kā arī komfortablu un gludu braukšanu, ko daļēji nodrošina MHEV tehnoloģija un elektriskās piedziņas kompresors, kas atbalsta turbīnu. Abi "S TDI" modeļi no vietas līdz 100 km/h paātrinās ātrāk nekā piecās sekundēs, tiecoties pēc elektroniski nodrošinātā maksimālā ātruma 250 km/h. "S5 Sportback" un "S5 Coupé" modeļiem jaudu riteņos nodod astoņu pārnesumu "tiptronic" ātrumkārba un pastāvīgā "quattro" visu riteņu piedziņa.

"Audi A5" un "S5" modeļus ar TDI dzinēju un sportisku jauno izskatu Eiropā iespējams pasūtīt, sākot no šī gada rudens, savukārt pie izplatītājiem tie nonāks 2020. gadā. Vācijā "A5 Coupé 40 TFSI" ar 12V MHEV un 140 kW jaudu sākuma cena ir 42 900 eiro, bet "S5 Coupé" un "S5 Sportback" modeļu sākuma cena ir 66 500 eiro.

Source

DELFI Auto

Tags

Audi
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form