Foto: Publicitātes foto

Britu luksusa auto marka "Bentley" sērijveida ražošanā ieviesusi "Bentayga EWB" modifikāciju – jau pazīstamo apvidus automobili, kam izgatavota versija ar pagarināto riteņu garenbāzi un augstu tehnoloģiju sēdekļiem "Airline Seat".

"Bentley" apgalvo, ka jau šobrīd 40-45 procenti no visiem "Bentayga" pasūtinājumiem ir tieši pagarinātajai versijai, tādējādi "Bentley Bentayga EWB" ir potenciāls kļūt par dižpārdokli.

EWB modifikācijas nosaukumā ir atšifrējams kā "Extended Wheelbase", kas nozīmē par 18 centimetriem palielinātu riteņu garenbāzi. Šim nolūkam ir mainīta grīdas, sānu paneļu, durvju un jumta konstrukcija.

Automobiļa kopgaruma pieaugumu vislabāk sajūtīs aizmugurē sēdošie pasažieri, kuriem autoražotājs sagatavojis arī īpašos "Airline Seat" sēdekļus. Tie aprīkoti ar 12 elektromotoriem un trim elektroniskās vadības blokiem, ļaujot regulāciju 22 virzienos.

"Bentley Bentayga EWB" tiek komplektēts ar 550 zirgspēku V8 turbomotoru, kas dinamikā tikai nedaudz piekāpjas tādai pašai versijai ar standarta riteņu garenbāzi: no vietas līdz 100 km/h tas paātrinās 4,6 sekundēs (par 0,1 s lēnāk nekā standarta versijā), bet maksimāli sasniedz 290 km/h.

Viena šāda apvidnieka izgatavošanai tiekot veltītas 132 stundas darba, tostarp 10 stundas dabīgā koka dekoratīvajai apdarei.

Vācijas tirgū "Bentley Bentayga EWB" maksā no 268 tūkstošiem eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!