Foto: Publicitātes foto

Kompānija BMW prezentējusi jaunās 3. sērijas sedana hibrīda modifikāciju "330e". Sedans aprīkots ar turbopūtes divlitru benzīna dzinēju un elektromotoru.

Salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes 3. sērijas hibrīda modifikāciju jaunā tikai ar elektroenerģiju spējīga nobraukt par 50% tālāk – 60 kilometrus. Savukārt automobiļa vidējo degvielas patēriņu autoražotājs norādījis 1,7 litru apmērā uz 100 km ceļa, kas arī ir mazāk nekā priekštecim.

"BMW 330e" hibrīda sistēmā benzīna dzinējs attīsta 184 zirgspēkus, bet elektromotors – 68 ZS. Hibrīda spēka agregāta kopējā maksimālā jauda sasniedz 252 ZS, bet griezes moments – 420 ņūtonmetru. No vietas līdz 100 km/h "BMW 330e" paātrinās sešās sekundēs un maksimāli sasniedz 230 km/h. Tomēr tikai ar elektroenerģiju tas spējīgs ar ātrumu līdz 140 km/h.

"Sport" režīmā tiek aktivizēta arī "XtraBoost" funkcija, kas jaudu īslaicīgi palielina par 41 ZS. Šī papildu jauda pieejama arī tad, ja 12 kWh akumulators tobrīd ir praktiski tukšs.

Jaunās 3. sērijas hibrīda modifikācijai pieejams viss tas pats papildu aprīkojums, kas citām šīs BMW sērijas versijām. Tas paredz "330e" aprīkot arī ar "M" adaptīvo balstiekārtu un spēcīgākas "M" bremzes. Interesanti, ka hibrīda modifikācijas standarta aprīkojumā ir iekļauta salona autonomās apsildes sistēma.

Tirdzniecībā Eiropā jaunais "BMW 330e" nonāks nākamā gada vasarā.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!