Foto: Publicitātes foto

Kompānijā BMW praktizējošie tehnisko zinātņu studenti izstrādājuši un uzbūvējuši pikapu uz markas vislielākā apvidnieka "X7" bāzes. Autoražotājs gan pagaidām neplāno tamlīdzīga virsbūves tipa automobili ieviest sērijveida ražošanā.

"BMW X7" pikapa projekts aizņēma aptuveni deviņus mēnešus darba un pie tā strādāja 12 studenti. Pirmais solis apvidus auto pārvēršanā par pikapu bija virsbūves aizmugurējās daļas demontāža, lai to pārveidotu par kravas platformu, uz kuras var novietot "BMW F850 GS" motociklu. Turklāt BMW pikapa kravas nodalījuma grīda ir izklāta ar tīkkoku.

Automobiļa jumts, aizmugurējās durvis un kravas platformas durvis ir izstrādātas no oglekļa šķiedras, kas ļāvis automobiļa svaru samazināt par 200 kilogramiem salīdzinājumā ar standarta "X7". Pikapā joprojām var sasēsties pieci pasažieri, bet kravas platformā var ievietot līdz divus metrus garus priekšmetus.

Vienā eksemplārā izgatavotais "BMW X7" pikaps ir aprīkots ar 340 zirgspēku jaudīgu trīslitru benzīna turbomotoru. Automobiļa dinamiskos raksturlielumus izstrādātāji neatklāj, tomēr standarta "X7" ar šo dzinēju līdz 100 km/h paātrinās 6,1 sekundēs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!