BMW turpmāk izmantos jauna dizaina markas emblēmu
Foto: Publicitātes foto

Kompānija BMW mainījusi savu logotipu – jaunā emblēma, kas debitējusi uz konceptuālā automobiļa "BMW Concept i4", saglabājusi apaļo formu, bet atšķiras ar burtu šriftu, kā arī logotipa ārējais aplis vairs nebūs melns, bet caurspīdīgs.

Līdzšinējo logotipa versiju BMW izmantoja no 1997. gada, un, pēc autoražotāja domām, tas bija jau novecojis. Jaunā emblēma, pēc kompānijas ieceres, ļaus piesaistīt markai jaunāku auditoriju, kura dzīvo "digitālajā pasaulē". Turklāt BMW lojālā auditorija "varēs atklāt marku no jauna".

Būtiskākā izmaiņa BMW emblēmā kopš 1917. gada – ārējais aplis tajā vairs nebūs melns, bet gan caurspīdīgs. Visādi citādi jaunā emblēma visvairāk līdzinās 1963. gada variantam, pirms 1997. gadā autoražotājs pārgāja uz "trīsdimensionālo" logotipa versiju.

Kā šī jaunā emblēma izskatīsies realitātē, autoražotājs prezentēja "BMW Concept i4" prototipā. Caurspīdīgā daļa emblēmai būs automobiļa virsbūves krāsā.

Pagaidām vēl koncepta statusā esošais "BMW Concept i4" elektromobilis tiek pozicionēts kā "Tesla" konkurents. Tas aprīkots ar 530 ZS jaudīgu elektromotoru un 80 kWh akumulatoru, ļaujot līdz 100 km/h paātrināties četrās sekundēs un bez atkārtotas akumulatoru uzlādes nobraukt līdz 600 km distanci.

Tags

BMW
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form