Foto: Publicitātes foto

Franču autoražotājs "Citroen" przentējis jauno fastbeku "C5 X", kas sevī apvieno sedana, liftbeka un krosovera formas. Automobilis būs pieejams gan benzīna dzinēja versijā, gan uzlādējamā hibrīda modifikācijā.

"Citroen C5 X" gabarītos ir lielāks pat par "C5 Aircross" apvidnieku – jaunais modelis ir par 30 centimetriem garāks, bet par 18,5 cm zemāks. Bagāžas nodalījums gan tam ir salīdzināms ar klasiskiem universāliem, nevis apvidniekiem – nolokot aizmugurējo sēdekļu atzveltnes, bagāžas nodalījuma tilpums pieaug no 545 līdz 1640 litriem.

Jaunais "Citroen C5 X" ir a prīkots ar "Citroen Advanced Comfort" balstiekārtu, kurai ir trīs darbības režīmi, ļaujot apslāpēt visus ceļa nelīdzenumus. Automobilim ir 12 collu multimediju ekrāns un liels projekcijas ekrāns uz priekšējā vējstikla.

Franču fastbekam ir otrā līmeņa pusautomātiskā bezpilota sistēma, kas ietver arī adaptīvo kruīza kontroli un citus elektroniskos drošības un braukšanas asistentus.

Standarta versijā "Citroen C5 X" būs pieejams ar benzīna dzinēju, kura tehniskie parametri pagaidām netiek atklāti. Savukārt uzlādējamā hibrīda modifikācija attīsta 225 zirgspēku un tikai ar elektroenerģiju spēj nobraukt līdz 50 kilometru distanci ar ātrumu līdz 135 km/h. Ja šāda hibrīda īpašnieks ikdienā brauc īsas distances, tad hibrīda agregāta sastāvā esošais iekšdedzes dzinējs tam vispār nebūs jādarbina.

Tirdzniecībā jaunais "Citroen C5 X" nonāks gada otrajā pusē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!