Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Ford" savā piedāvājumā Eiropas tirgū ieviesusi jaunā "Focus" modeļa paaugstinātās pārgājības modifikāciju "Active" gan hečbekam, gan universālim.

"Active" modifikāciju no standarta "Ford Focus" var atpazīt pēc melnas plastmasas uzlikām pa virsbūves perimetru. "Active" versijā šim modelim ir daudzsviru neatkarīgā aizmugurējā balstiekārta, kā arī speciāli šai modifikācijai izstrādātas atsperes, amortizatori un šķērsstabilizatori.

Salīdzinājumā ar standarta "Ford Focus" paaugstinātās pārgājības modifikācijai "Active" ir arī palielināts klīrenss – par 30 milimetriem priekšā un par 34 mm aizmugurē (t.i., līdz 164 un 168 mm universālim; 165 un 169 mm – hečbekam).

"Active" modifikācijā braukšanas elektronisko režīmu iestatījumos "Drive Mode" ieviestas divas jaunas opcijas – "Slippery", kas neļauj riteņiem pārlieku izbuksēt, un "Trail", kas riteņiem tieši ļauj vairāk izbuksēt.

"Ford Focus Active" pieejams kā ar benzīna, tā arī dīzeļa motoriem. No benzīna dzinējiem tam ir trīscilindru agregāti ar viena litra (85, 100 un 125 ZS) vai 1,5 litru (150 un 182 ZS) darba tilpumu. Dīzeļdzinēji ir 1,5 un divu litru tilpuma ar 95, 125 un 150 ZS. Motori sajūdzami vai nu ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, vai jauno astoņpakāpju automātisko.

Papildu aprīkojumā šim modelim ir pieejami adaptīvie priekšējie lukturi, "Sync 3" multimediju sistēma, "Bang & Olufsen" audio sistēma, aktīvā kruīza kontrole u.c.

"Ford Focus Active" tiks ražots "Ford" rūpnīcā Vācija.


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!