Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Hyundai" oficiāli atklājusi jaunu modeli sava luksusa zīmola "Genesis" saimē – reprezentatīvās klases sedanu "G90". Dienvidkorejā šis markas visgreznākais modelis tiks pārdots ar "EQ900" nosaukumu.

Ar jaunā modeļa veidola izstrādi nodarbojās "Hyundai" jaunā dizaina nodaļa "Prestige Design Devision". Automobiļa kopgarums ir 5,2 metri, bet riteņu garenbāze – 3,16 metri. Tādējādi korejiešu sedans ir par 107 mm garāks, par 13 mm platāks un par 28 mm augstāks nekā BMW jaunās 7. sērijas sedans. Arī riteņu garenbāze tam ir par 90 mm lielāka nekā iepriekšminētajam vācu limuzīnam.

Par "G90" sedana šasiju "Hyundai" pagaidām detalizētāku informāciju nesniedz. Autoražotājs vien atklājis, ka gan priekšējai, gan aizmugurējai riteņu asij ir daudzsviru balstiekārta. Ar šasijas regulējumiem esot nodarbojusies gan "Hyundai" inženieri Nirburgringas trasē, gan arī "Hyundai" izmēģinājumu poligonā ASV.

"G90" klientu izvēlei tiks piedāvāti trīs benzīna dzinēji – divi atmosfēriskie un viens turbopūtes. Bāzes versijā tas iegūs 3,8 litru V6 motoru, kas attīsta 315 zirgspēku, bet biturbo V6 dzinējs attīstīs 370 ZS. Savukārt visjaudīgākajā modifikācijā greznais limuzīns iegūs pieclitru V8 motoru ar 425 ZS, kas ļaus līdz 100 km/h paātrināties 5,7 sekundēs. Standartā limuzīns ir ar aizmugurējo riteņu piedziņu, bet par papildus samaksu tas pieejams arī pilnpiedziņas versijā.

"Genesis" markas sedana aprīkojumā ir video novērošanas sistēma pa virsbūves perimetru, multimediju sistēma ar 12,3 collu ekrānu, "Lexicon" audio sistēma, kā arī aizmugurējo sēdekļu elektriskā vadība ar 14 regulācijas variantiem.

Plānots, ka līdz 2020. gadam ar "Genesis" marku būs pieejami seši modeļi, kuri, līdzīgi kā "G90" sedans, tiks indeksēti kā "G80", "G70" utt., atkarībā no automobiļa klases.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!