Foto: Publicitātes foto

"Porsche" prezentējis jaunās paaudzes "911 Turbo S" gan "Coupe", gan "Cabriolet" versijā. Tas aprīkots ar jaunu 3,8 litru opozītmotoru ar diviem turbokompresoriem un nodrošina 650 ZS lielu jaudu – 70 ZS vairāk nekā tā priekšgājējam.

Jaunā "Porsche 911 Turbo S" maksimālais griezes moments tagad ir 800 ņūtonmetri (pieaugums par 50 Nm). "Turbo" modeļiem raksturīgā astoņpakāpju "Porsche" divsajūgu pārnesumkārba (PDK) sprintu no nulles līdz 100 km/h saīsina līdz 2,7 sekundēm (par 0,2 sekundēm ātrāks), bet maksimālais ātrums paliek nemainīgs – 330 km/h.

Atbilstīgi uzlabotajai braukšanas dinamikai ir ievērojami palielināti "911 Turbo S" gabarīti: virsbūve virs priekšējās ass tagad ir par 45 milimetriem platāka (1 840 mm) un kopējais platums virs aizmugurējās ass ir 1 900 mm (palielinājums par 20 mm).

Automobiļu manevrējamību un sportiskumu sekmē arī pārveidotās šķērsbāzes, tālāk pilnveidotā aerodinamika un jaunās dažādu izmēru riepas: priekšējās ass šķērsbāze tagad ir par 42 mm, bet aizmugurējās — par 10 mm platāka.

Adaptīvā aerodinamika tagad ietver vadāmus dzeses gaisa aizvarus priekšā, savukārt palielinātais aizmugures spārns ir izstrādāts tā, lai nodrošinātu vēl lielāku piespiedējspēku.

Pirmo reizi "911 Turbo S" pārnes jaudu uz ceļu ar jauktām divu dažādu izmēru riepām: priekšā tam ir 20 collu riepas ar oriģinālajiem izmēriem 255/35, bet aizmugurē – 21 collas 315/30 riepas.

Jaunais papildaprīkojums uzsver pilnpiedziņas "911" daudz sportiskāko tēlu. Tas ietver "Porsche" aktīvās piekares pārvaldības (PASM) sporta šasiju, kas ir pazemināta par 10 mm, un sporta atgāzu izplūdes sistēmu ar regulējamiem vārstiem, kas nodrošina raksturīgo skaņu.

Pilnīgi jaunais "911 Turbo S" dzinējs ir balstīts uz "911 Carrera" dzinēju paaudzi. Tam ir pārstrādāta turbopūtes gaisa dzeses sistēma; jauni, lielāki turbokompresori ar mainīgu turbīnas ģeometriju (VTG) simetriskā izkārtojumā ar elektriski regulējamiem pūtes spiediena vārstiem, kā arī pjezoinžektoru izmantošana – viss ir ievērojami uzlabojis automobiļa reaģētspējas, jaudas, griezes momenta, atgāzu izplūdes un paātrinājuma spējas raksturlielumus.

"Porsche 911 Turbo S Coupe" bāzes modeļa cena Latvijā būs no 182 800 eiro, neskaitot PVN, bet kabriolets – no 194 200 eiro, neskaitot PVN.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!