Foto: Publicitātes foto

Modernizētais "Jaguar F-Pace SVR" tagad ir ātrāks un dinamiskāks, pateicoties "Jaguar SV" komandai. Šie uzlabojumi panākti, izmantojot jaunas tehnoloģijas un pārejot uz "Jaguar" "Electronic Vehicle Architecture" (EVA 2.0) arhitektūru. Tāpat automobilī izmantotas dažādas no motorsporta aizgūtas tehnoloģijas, kā arī tam ir greznāks, uz sportiskām braukšanas sajūtām orientēts interjers ar jaunākajām viedajām tehnoloģijām.

"Līdzšinējais "F-Pace SVR" bija ar izteiktu raksturu, šo automobili klienti novērtēja ļoti augstu, un tas kļuva par vispārdotāko "Jaguar SV" spēkratu. Jaunā versija ir šī veiksmes stāsta turpinājums, kas ietver dažādus uzlabojumus un paceļ sportisko SUV latiņu vēl augstāk," komentē Juste Šataite, "Jaguar Baltics" mārketinga vadītāja.

Jaunais "F-Pace SVR" ir aprīkots ar "Jaguar" piecu litru V8 kompresora motoru, kas attīsta 550 ZS jaudu un 700 Nm griezes momentu – par 20 Nm vairāk nekā iepriekš. Palielinātais griezes moments ir uzlabojis automobiļa veiktspēju, nodrošinot "F-Pace SVR" paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h četrās sekundēs (par trim desmitdaļām ātrāk nekā iepriekš), bet tā maksimālais braukšanas ātrums sasniedz 286 km/h (pieaugums par 3 km/h).

Automātiskā pārnesumkārba jaunajā modelī izmanto to pašu hidrotransformatoru, kas ir uzstādīts "Jaguar XE SV Project 8" sportiskajā sedanā, un spēj izturēt lielāku slodzi. Neskaitot motora vilkmes un paātrinājuma dinamikas uzlabojumus, ir samazinātas arī CO2 emisijas – no 281 g/km līdz 275 g/km, bet vidējais degvielas patēriņš ir 12,2 litri uz 100 km.

Transmisija un braukšanas režīmu sistēma arī ir tehniski uzlabota. "Dynamic" braukšanas režīmam ir jauns regulējums, kas nodrošina fokusētāku sportiskas braukšanas pieredzi. Savukārt jaunā "Dynamic Launch" funkcija izmanto inerci, lai uzturētu vilkmi riteņiem pat brīžos, kad transmisija maina pārnesumus, nodrošinot vēl straujāku "SVR" paātrinājumu. Jaunais "F-Pace SVR" ir vēl komfortablāks, braucot mierīgā režīmā, taču tajā pašā laikā nezaudē augsto veiktspēju un tādējādi pasvītro jaunā modeļa duālo lietojumu.

Stūres sistēma ir aprīkota ar jaunu elektrisko pastiprinātāju, kas nodrošina tūlītēju reakciju un uzlabo automobiļa un tā vadītāja atgriezenisko saiti. Adaptīvās balstiekārtas jaunais regulējumus nodrošina komfortablāku braukšanu pie neliela ātruma. Tāpat komforts ir uzlabots ar jauna dizaina balstiekārtas gumijas buksēm.

Dinamiskāku braukšanu nodrošina arī uzlabotā "F-Pace SVR" bremžu sistēma. Divdaļīgie bremžu diski ar 395 mm (priekšā) un 396 mm (aizmugurē) diametru tagad strādā tandēmā ar jaunu bremžu pastiprinātāju, kā arī jaunu sistēmas kopējo regulējumu, kas nodrošina īsāku bremžu pedāļa gājienu. Arī automobiļa uzlabotā aerodinamika un dzesēšanas sistēma rūpējas par bremžu augsto veiktspēju.

Piecu litru V8 "Supercharged" benzīna motors ir sajūgts ar "Jaguar" astoņu pārnesumu automātisko transmisiju, kas pārnesumus pārslēdz ļoti ātri, paātrināšanās laikā nodrošinot automobilim nepārtrauktu vilkmi.

""Jaguar" pāreja uz "EVA 2.0" arhitektūru deva mums iespēju pārskatīt katras komponentes regulējumu, tādēļ strādājām pie braukšanas pieredzes pieslīpēšanas, kas automobili padara daudz fokusētāku un rafinētāku. Tieši tūkstošiem dažādu uzlabojumu ļāvis "F-Pace SVR" nogādāt nākamajā līmenī," komentē Pols Berits, "F-Pace SVR" galvenais inženieris "Jaguar SV" komandā.

"F-Pace SVR" jau standartā ir aprīkots ar elektroniskas vadības pilnpiedziņas sistēmu. Adaptīvā balstiekārta apvieno sportisku regulējumu ar komfortablu gaitu. Turklāt braukšanas regulējumu elektroniskā sistēma "Intelligent Driveline Dynamics" ļauj autovadītājam izvēlēties savām vēlmēm atbilstošu režīmu. Dinamiskajā braukšanas režīmā autovadītājs veiktspēju var ekrānā uzraudzīt ar dažādiem mērinstrumentiem – hronometru un pārslodzes (G-Meter) grafiku.

Jaunā "F-Pace SVR" dizainam iedvesma ir gūta no "SV" pieredzes motorsportā, uzlabojot aerodinamiku un ieviešot dažādus gaisa tvērējus transmisijas un bremžu dzesēšanai. Uzlabojumi ļāvuši par 35 procentiem samazināt aerodinamisko cēlējspēku, savukārt gaisa pretestība ir samazināta no 0,37Cd līdz 0,36Cd. Līdz ar pilnveidojumiem veiktspējā šīs izmaiņas ļāvušas arī padarīt automobiļa veidolu vēl sportiskāku.

Arī "F-Pace SVR" interjers ir būtiski uzlabots, ar jauniem apdares materiāliem izceļot automobiļa sportisko garu, kā arī pārvietojot dažādus slēdžus vēl labākai ergonomikai.

Sēdekļu un durvju apdare ir izšūta ādas un alkantaras kombinācijā (izvēlei pieejama arī viscaur ādas apdare). Pat 12,3 collu HD interaktīvā ekrāna malas ir apšūtas ar alkantaru, savukārt dekoratīvajā apdarē ir izmantoti alumīnija paneļi. Izvēlei pieejami arī oglekļa šķiedras paneļi. Kā punkts uz "i" interjera apdarē ir sēdekļu pagalvjos izšūts "SVR" logotips.

"Jaguar" jaunā pārnesumkārbas svira "F-Pace SVR" modelī ir ergonomiski pielāgota sportiskai braukšanai – tā ir apšūta ar ādu un to rotā "SVR" logotips. Savukārt aiz "SVR" stūresrata ir metāla slēdži pārnesumu manuālai pārslēgšanai.

Jaunais "F-Pace SVR" iemieso arī visas jaunākās tehnoloģiskās sistēmas, kas pieejamas modernizētajā standarta "F-Pace", nodrošinot pastāvīgu pieslēgumu internetam un viedierīcēm. Autovadītājam ir pieejama "Pivi Pro" multimediju sistēma, ceļa radīto trokšņu aktīvā slāpēšanas sistēma, automobiļa programmnodrošinājuma atjauninājumi no interneta, jaunākās braukšanas atbalsta un drošības sistēmas, kā arī viedtālruņa bezvadu uzlādes paliktnis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!