Foto: Publicitātes foto

"Citroën" elektrifikācijas ofensīva turpinās, un tagad uzmanība ir pievērsta kompakto hečbeku segmentam. Jaunās paaudzes "C4" hečbeks piedāvās trīs dažādu piedziņas agregātu izvēles iespējas – "C4" būs gan 100% elektrisks, gan ar benzīna motoru, gan dīzeļdzinēju.

Sekojot SUV ofensīvai, kas 2017. gada nogalē sākās ar "C3 Aircross" un "C5 Aircross" laišanu tirgū (līdz šim pārdotas attiecīgi 300 000 un 200 000 šo modeļu vienības), "Citroën" ir gatavs savas produktu stratēģijas ieviešanas posmam, kurā paredzēta stingra koncentrēšanās uz hečbeku tirgu.

Kompaktie hečbeki spēlē milzu lomu Eiropas tirgū, kur to īpatsvars C segmenta pārdošanas rādītājos 2019. gadā bija 28%. "Citroën" var spēcināt savas pozīcijas, jo jaunais "ë-C4" ir 100% elektrisks.

Elektriskais "ë-C4" ir jau piektais elektrificētais modelis, kas šogad izziņots "Citroën" elektrifikācijas stratēģijas ietvaros. Pārējie četri līdz šim pieteiktie modeļi ir "C5 Aircross Hybrid", "Ami", "ë-Jumpy" un "ë-SpaceTourer".

Interjera dizainā izmantoti gaiši un nomierinoši toņi. Par automobiļu lietošanas komfortu tikmēr jāpateicas jaunākajām tehnoloģijām un ikdienas atbalsta sistēmām.

Jaunais "C4" un "ë-C4" pasaules pirmizrādi piedzīvos 30. jūnijā, kad arī tiks publicēta detalizētāka informācija par tā tehniskajiem risinājumiem. Pārdošanā automobilis nonāks gada otrajā pusē.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!