Jaunais 'Hyundai i20' ieguvis arī daļējā hibrīda sistēmu
Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Hyundai" prezentējusi jaunās paaudzes "i20" hečbeku. Trešās paaudzes "Hyundai i20" veidols atspoguļo uzņēmuma jauno un sportisko dizaina izteiksmi. Jaunā stila mērķis ir radīt emocionālu vērtību un veidot jaunās "Hyundai" automašīnas pamanāmo izskatu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Salīdzinājumā ar priekšgājēju jaunais "i20" ir par 24 mm zemāks, par 30 mm platāks un par 5 mm garāks. Riteņu garenbāze ir par 10 mm garāka. Kopējo veidolu noapaļo jaunā dizaina 17 collu alumīnija diski. Bagāžas nodalījuma tilpums ir 351 litrs, tātad par 25 litriem vairāk nekā iepriekš.

"Hyundai i20" ir ieguvis jauna dizaina priekšējo un aizmugurējo buferi, kā arī jaunu radiatora dekoratīvo režģi. Spēcīgo sānu līniju pabeidz unikālas formas aizmugurējais virsbūves statnis. Aizmugurējie lukturi saplūst ar automašīnas aizmugurējo daļu, akcentējot modeļa platumu un stāju.

Jaunais 10,25 collu digitālais mērinstrumentu panelis un navigācija kopā ar 10,25 collu krāsu skārienekrānu ir vizuāli vienoti. Skārienekrānu var arī sadalīt, lai vienlaikus tiek parādītas vairākas darbības. Arī astoņu collu "Display Audio" krāsainais skārienekrāns ir pieejams kā papildaprīkojums.

"Hyundai i20" dzinēju modeļiem ir jauns piedāvājums – 48 voltu daļējā hibrīdā sistēma ar 120 zirgspēku 1,0 turbopūtes benzīna dzinēju un pēc izvēles arī 100 zirgspēku benzīna dzinēju. Daļējā hibrīdā sistēma par 3‒4% samazina automašīnas degvielas patēriņu un CO2 izmešus. 48V daļējā hibrīdā sistēma ir pieejama ar septiņu pārnesumu divkāršo sajūga automātisko transmisiju (7DCT) vai jaunizstrādātu sešu pārnesumu manuālo transmisiju.

100 zirgspēku "1,0 T-GDi" benzīna motoram bez daļējās hibrīdās sistēmas ir pieejams 7DCT automātiskā vai sešu pārnesumu manuālā transmisija. Piedāvājumā ir arī četru cilindru 84 zirgspēku 1,2 litru dzinējs ar piecu pārnesumu manuālo transmisiju.

Salīdzinājumā ar priekšgājēju jaunais "Hyundai i20" sver par 4% mazāk, tādējādi solot arī konkurētspējīgas CO2 vērtības. Mazāks svars nozīmē arī ekonomiskāku mobilitāti.

Jaunais Hyundai i20 piedāvā arī uzlabotas iespējas automašīnas novietošanai stāvvietā. Paziņojums par priekšējā transportlīdzekļa novirzīšanos brīdina autovadītāju, ja priekšējā automašīna sāk novirzīties un autovadītāja reakcija uz satiksmes plūsmu ir novēlota, piemēram, pie luksofora.

Kad automašīna pārvietojas atpakaļgaitā, šķērsojošās satiksmes sadursmes novēršanas palīgs sniedz skaņas signālu par transportlīdzekļiem, kas tuvojas no sāniem un pie nepieciešamības automātiski bremzē, lai izvairītos no sadursmes.

Automašīnas stāvvietā novietošanas palīgs sniedz iespēju automašīnas pusautomātiskai novietošanai. Sistēma atvieglo automašīnas novietošanu šaurās vietās. Drošības piederumu klāstā ir iekļauts arī joslu saglabāšanas palīgs, par vadītāja uzmanības pazemināšanos brīdinoša sistēma, kā arī tālo gaismu pārslēgšanas palīgsistēma.

Plašākai sabiedrībai jaunais "Hyundai i20" tiks parādīts martā notiekošajā Ženēvas autoizstādē. "Hyundai i20" tiek ražots Izmitas ražotnē Turcijā.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Hyundai Ženēvas autoizstāde
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form