Jaunais 'Porsche 718 T' – noreducēts līdz tīram braukšanas priekam
Foto: Publicitātes foto

Ar "718 T" modifikāciju "Porsche" ir piešķīris divvietīgo sporta automobiļu klāstam 1968. gada "911 T" askētisko konstrukciju. Jaunais "Boxster" un "Cayman" saimes modelis apvieno 300 ZS četrcilindru opozīta turbomotoru un sevišķi saviļņojošu braukšanu.

"T" versijām raksturīgo augsto veiktspēju uzsver plašs aprīkojuma piedāvājums, kurā ietilpst 20 collu vieglmetāla diski, par 20 milimetriem pazemināta PASM sporta šasija, kas pirmo reizi šajā klāstā tiek piedāvāta apvienojumā ar divu litru turbokompresora motoru, saīsināts pārnesumpārslēgs, ko rotā pārnesumu apzīmējumi sarkanā krāsā, un pakotne "Sport Chrono". Šo piedāvājumu var izmantot tikai kopā ar "718 T" pamatmotoru. Gan "Boxster", gan "Cayman" variantu "Porsche" piedāvā ar sešpakāpju pārnesumkārbu un "Porsche" griezes momenta vektorizēšanu (PTV), kas ietver pakaļējās ass diferenciāļa mehānisko bloķēšanu. Papildaprīkojumā ir pieejama arī "Porsche" divsajūgu pārnesumkārba (PDK).

Tradicionāli "T" "Porsche" modeļu nosaukumos nozīmē "Touring" un ir sinonīms vistīrākajam braukšanas priekam. "718 T" jutīsies kā mājās uz līkumotiem lauku ceļiem, jo tā galvenais uzdevums ir nodrošināt dinamiskas braukšanas prieku. Divvietīgais automobilis iemieso šo filozofiju ar askētiskām funkcijām. Pie tām pieder melni rokturi durvju paneļos un sporta sēdekļi ar elektrisku divvirzienu regulēšanu, melnu "Sport-Tex" vidusdaļu un uz pagalvjiem izšūtu logotipu "718".

Savukārt "Porsche" komunikācijas pārvaldības (PCM) modulis ir aizstāts ar lielu uzglabāšanas nodalījumu, taču pircēji, kuri nevēlas atteikties no izklaides sistēmas, var to pasūtīt bez papildu maksas. Kopumā šie pasākumi līdzsvaro papildu masu, ko radījusi benzīna daļiņu filtra (GPF) uzstādīšana.

Salonā "718 T" raksturu akcentē vairākas spilgtas sportiskas nianses: grezns polsterējums un ādas pārklājums nozīmē, ka ērtā, 360 milimetru "GT" sporta stūre ar režīmu slēdzi nodrošina īpaši stingru satvērienu. Melnās mērinstrumentu ciparnīcas rotā logotips "Boxster T" vai "Cayman T". Mērinstrumentu paneļa un viduskonsoles dekoratīvā apdare atmirdz spīdīgā melnā krāsā. Arī uz durvju sliekšņu līstēm ir redzams logotips "Boxster T" vai "Cayman T".

No ārpuses "Porsche 718 T" izceļas ar spēcīgu izskatu. Ar 20 collu vieglmetāla diskiem, kas krāsoti superspīdīgā titānpelēkā krāsā, apvienojumā ar PASM sporta šasiju, kura pazemina virsbūvi par 20 milimetriem, tas uz ceļa izskatās vienkārši satriecoši. Ahātpelēkie spoguļu korpusi un logotips "718 Boxster T" vai "718 Cayman T" uz sāniem norāda modeļa variantu, ko var noteikt arī no aizmugures pēc vidū novietotā sporta izpūtēja ar melnu, hromētu dubultcauruli.

Virsbūvi pircēji var izvēlēties melnā, "Indian Red" sarkanā, "Racing Yellow" dzeltenā un baltā, kā arī "Carrara White" baltā, "Deep Black" melnā un "GT Silver" sudraba metāliskajā krāsā. "Porsche" piedāvā arī īpašās krāsas: "Lava Orange" oranžu un "Miami Blue" zilu. Atkarībā no aprīkojuma "718 T" pircēji iegūst 5–10 % cenas priekšrocību salīdzinājumā ar līdzīgi aprīkotu pamatmodeli.

300 ZS opozīta turbokompresora motors spēcīgi paātrina "Porsche 718 T" un sasniedz līdz pat 7500 apgriezienu minūtē. Divu litru četrcilindru turbomotors sasniedz maksimālo griezes momentu 380 Nm pie 2150 apgr./min, un pašmasa ir 1350 kilogramu. Tā kā automobiļa energopiesātinājums ir 4,5 (4,6) kg/ZS, tas var paātrināties no vietas līdz 100 km/h 5,1 sekundē (4,7 s ar PDK pārnesumkārbu). Automobiļa maksimālais ātrums ir 275 km/h.

"718 T" standartaprīkojumā iekļautā pakotne "Sport Chrono" piedāvā braukšanas režīmus "Normal", "Sport", "Sport Plus" un "Individual", kurus var izvēlēties ar režīmu slēdzi uz stūres. "Sport" un "Sport Plus" aktivizē gan motora pārvaldības sistēmas, gan akseleratora sportiskākās īpašības, savukārt automātiskā divsajūgu funkcija sniedz atbalstu, kad manuāli pārslēdz uz zemākiem pārnesumiem.

"Sport Plus" ļauj vēl precīzāk vadīt "718 T", nodrošinot "Porsche" aktīvās stabilitātes pārvaldības (PASM) sportiskāku konfigurāciju, adaptīvu virsbūves pozicionēšanu ar "Porsche" aktīvo transmisijas balstu (PADM) palīdzību un papildaprīkojumā pieejamo "Porsche" divsajūgu pārnesumkārbu. Kopā ar PDK lietošanai ir pieejama arī funkcija "Launch Control" un poga "Sport Response" režīmu slēdža vidū.

"Porsche 718 Cayman T" bāzes cena sākas no 52 800 eiro, bet "718 Boxster T" – no 54 500 eiro, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli.

Source

DELFI Auto

Tags

Porsche
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form