Jaunais 'Range Rover Evoque' izstrādāts pilnībā no nulles 'Velar' stilā
Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Land Rover" ceturtdien Londonā prezentēja jaunās paaudzes kompakto apvidus automobili "Range Rover Evoque". Otrās paaudzes "Evoque" izstrādāts uz jaunās platformas, ieguvis eksterjera un interjera dizainu "Range Rover Velar" stilā, kā arī hibrīda modifikācijas.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Lai arī jaunais "Range Rover Evoque" izskatās pēc modernizētas versijas "Velar" stilā, patiesībā šis automobilis ir izstrādāts pilnībā no nulles, uzsver autoražotājs. Ar iepriekšējo modeli jaunajam vienādas esot tikai durvju ailes.

Ņemot vērā, ka "Range Rover" ir samērā konservatīva marka un iepriekšējais "Evoque" modelis bija veiksme tirgū, tad arī jaunajam modelim dizains saglabāts bez būtiskām izmaiņām. Līdz šim pasaulē pārdoti 770 tūkstoši "Evoque" automobiļu.

Lielākā investīciju daļa jaunā modeļa izstrādē esot aizgājusi jaunās platformas "Premium Transverse Architecture" (PTA) radīšanā, kas paredz arī hibrīda spēka agregāta integrāciju. Jaunais "Evoque" būs pieejams ne tikai pilnvērtīgā, no elektroligzdas uzlādējamā hibrīda modifikācijā, bet arī ar daļējo hibrīda (mild-hybrid) sistēmu.

No nulles esot izstrādāta arī visa transmisija. Pilnpiedziņas sistēma ir pieejama divās versijās – "Standart Driveline" ar pieslēdzamu aizmugurējo riteņu asi un sarežģītāko "Active Driveline". Braucot pa lielceļu, pie 110 km/h aizmugurējo riteņu piedziņa tiks atslēgta, lai par 75% samazinātu mehāniskos zudumus transmisijā un tādējādi taupītu degvielu. Savukārt atpakaļ pilnpiedziņa pieslēdzas nieka 300 milisekundēs.

Jaunajā paaudzē "Range Rover Evoque" vismaz sakontēji būs pieejams tikai piecdurvju versijā. Atgādinām, ka līdzšinējam modelim bija pieejama arī trīsdurvju modifikācija un kabrioleta versija. Atšķirībā no citiem "Range Rover" modeļiem, kas pilnībā izgatavoti no alumīnija, jaunā "Evoque" virsbūves konstrukcijā izmantots arī tērauds.

Interjers gan ir principiāli jaunas koncepcijas un turpina "Velar" ieviesto "Touch Pro Duo" sistēmu ar diviem atsevišķiem lielajiem ekrāniem priekšējā panelī. Interesanti, ka "Evoque" automātiskās pārnesumkārbas vadības svira vairs nav grozāmā ripa, bet gan tradicionālā svira kā, piemēram, sportiskajam "Jaguar F-Type".

Neskatoties uz samazinātajām pārkarēm, bagāžas nodalījuma tilpums pieaudzis par 10 procentiem – līdz 591 litram. Tāpat bagāžas nodalījums kļuvis platāks par 196 mm.

Jaunajam "Range Rover Evoque" modelim pieejams "Ingenium" saimes divlitru spēka agregāts benzīna (200, 250 un 300 ZS) vai dīzeļa (150, 180 un 240 ZS) versijā. Jebkurā no modifikācijām motors tiek sajūgts ar deviņpakāpju automātisko pārnesumkārbu un pilnpiedziņu. Tikai 150 ZS dīzeļa versija Eiropā būs pieejama ar priekšpiedziņu un manuālo pārnesumkārbu. Tāpat visās versijās "Evoque" būs ar daļējo hibrīda sistēmu.

"Land Rover" sola, ka jaunais "Evoque" tirdzniecībā Eiropā nonāks vēl šogad, bet nākamgad tirdzniecībā nonāks pilnvērtīgā hibrīda modifikācija, kas apvieno 1,5 litru trīscilindru dzinēju (150 ZS) ar elektromotoru.

Jaunā "Range Rover Evoque" cena Eiropā būs no 37 350 eiro.


Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Lai ierobežotu dezinformācijas kampaņu izplatību, portāls "Delfi" apturējis iespēju komentēt rakstus

Tags

Land Rover Range Rover
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form