Jaunais 'VW Amarok' Eiropas tirgū saglabās dīzeļdzinēju
Foto: Publicitātes foto

"Volkswagen" (VW) komerctransporta nodaļa pirms pasaules pirmizrādes atklāj jauno "Amarok" ar kamuflāžas uzlīmēm. Pikaps spēšot vēl vairāk – gan ceļa, gan bezceļa apstākļos.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Projektēts un izlolots Vācijā, bet ražots Dienvidāfrikā – jaunais "Amarok" jau atkal atgriezīsies pikapu B segmentā. Jaunā "Amarok" pasaules pirmizrāde notiks šovasar, savukārt iepriekšpārdošana Baltijas valstīs tiks uzsākta 2023. gada sākumā.

Visurgājēja dizains vienlaikus ir gan tipisks "Amarok", gan pārveidots, ražotājam solot vēl kvalitatīvāku interjeru. Pusapļa formas riteņu arkas izskatās gluži kā iepriekšējam modelim. Pretēji daudziem citiem pikapiem arku augšdaļa veido praktiski taisnu, nevis riņķveida līniju – tā ir tipiska "Amarok" iezīme. Pikapam būs pieejami līdz 21 collas lieli diski un bezceļa riepas – pirmo reizi standartaprīkojumā.

Neskatoties uz maskēšanos, jau tagad iespējams noteikt, kā mainījušies tā izmēri: ar saviem 5350 mm jaunais modelis ir par vismaz 100 mm garāks nekā tā priekštecis. 3270 mm riteņu garenbāze nozīmē 175 mm pagarinājumu, kā rezultātā dubultajā kabīnē ir vairāk vietas. Arī celtspēja palielināta līdz 1,2 tonnām. Tā kā jaunā "Amarok" riteņu garenbāze ir palielinājusies vairāk par tā kopējo garumu, virsbūves pārkares kļūst mazākas. Tas atstāj pozitīvu ietekmi uz pārkares leņķi un tādējādi arī spējām uz bezceļiem.

Baltijas valstīs pieejamie "Amarok" būs aprīkoti ar trīs litru V6 dīzeļdzinēju un pilnpiedziņu. Vadītājam palīdzību nodrošinās plašs iepriekš konfigurētu dažādu līmeņu braukšanas režīmu diapazons, tostarp arī neikdienišķās situācijās. Tāpat arī lielāku drošību nodrošinās vairāk nekā 30 vadītāja palīgsistēmas, no kurām vairāk nekā 20 "Amarok" ir pilnīgi jaunas.

Pikapa plato aizmugures bortu ierāmē standarta LED aizmugurējie lukturi, bet nosaukums "Amarok" ir iekalts praktiski visā borta platumā. "IQ.Light" LED matricu priekšējie lukturi tiks piedāvāti papildaprīkojumā. Tāpat kā iepriekšējā modelī, arī jaunā "Amarok" kravas nodalījumā starp riteņu arkām ir pietiekoši vietas sāniski, lai novietotu eiropaleti, ko iespējams nostiprināt, piesaistot pie izturīgiem saišu gredzeniem.

Ar intuitīvām vadības ierīcēm, digitālo vadītāja kabīni un planšetdatora tipa informācijas un izklaides sistēmas displeju "Amarok" salonam ir funkcionāls un "premium" izpildījuma iespaids. Automobiļa "premium" līmeņa pozicionējumam atbilst arī sēdekļi. Tie visiem pasažieriem nodrošina ierasto VW komfortu: vadītājs un priekšā sēdošie pasažieri jaunajā "Amarok" sēdēs uz platiem sēdekļiem, kas papildaprīkojumā pieejami ar elektrisku 10 veidu konfigurāciju. Savukārt aizmugurējā rindā būšot vieta trim pieaugušajiem.

Līdz šai dienai Eiropā, Dienvidamerikā, Dienvidāfrikā un Okeānijā pārdots vairāk nekā 830 000 "Amarok" vienību.

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Lai ierobežotu dezinformācijas kampaņu izplatību, portāls "Delfi" apturējis iespēju komentēt rakstus

Tags

Volkswagen
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form