Foto: Publicitātes foto

"Kia" atklājusi precīzākas detaļas par "Kia Sorento" apvidniekā iekļauto jauno aklo zonu monitora (Blind Spot View Monitor (BVM)) tehnoloģiju. Šis "otrais acu pāris" ir radīts, lai uzlabotu "Sorento" un citu satiksmes dalībnieku drošību uz ceļa, samazinot "aklos punktus" automašīnas labajā un kreisajā pusē.

"Sorento" ir pirmais "Kia" spēkrats Eiropā, kurā tiek piedāvāta šī uzlabotā braukšanas atbalsta funkcija, kas ir viena no jaunā "Supervision" 12,3 collu digitālā mērinstrumentu paneļa priekšrocībām. Šī funkcija uzlabo redzamību abās pusēs, tā ir savienota ar automašīnas pagrieziena signālu.

Šī funkcija nodrošina augstas izšķirtspējas video projekciju labajā vai kreisajā TFT-LCD instrumentu klastera pusē gadījumā, ja vadītājs vēlas mainīt braukšanas joslu, bet neredzamajā zonā atrodas cits transporta līdzeklis. "Aklā punkta" video īslaicīgi parādās vai nu uz spidometra vai tahometra displeja (vai uz hibrīdsistēmas displeja "Sorento" hibrīda modeļos), turpinot rādīt arī transportlīdzekļa braukšanas ātrumu. Video tiek uzņemts ar diskrētām platleņķa, augstas izšķirtspējas kamerām, kas paslēptas abu pušu atpakaļskata spoguļu ietvaros. Kameras nodrošina plašāku redzesleņķi nekā spoguļi, sniedzot autovadītājam skaidru skatu uz citiem transportlīdzekļiem.

Kia BVM tehnoloģija tiek piedāvāta "Sorento" Eiropas tirgū kā daļa no funkciju paketes, kurā ietilpst arī apkārtskata monitors un parkošanās atbalsta sistēma, padarot automašīnas novietošanu stāvēšanai tik vieglu un drošu, cik vien iespējams, kā arī "Bose Performance Series" audio sistēma. Šis tehnoloģiju kopums ir pieejams Eiropas tirgū nopērkamajām automašīnām, kam ir "Kia" aklo zonu sadursmju novēršanas atbalsta funkcija (Kia's Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA)). Šī funkcija palīdz autovadītājam izvairīties no sadursmēm, kas varētu rasties aklo zonu dēļ, "iejaucoties", ja tiek identificēta negadījuma iespējamība.

"Kia" "Supervision" digitālais mērinstrumentu panelis ir veidots tā, lai nodrošinātu autovadītāju ar pēc iespējas precīzāku informāciju. Ierastās spidometra un tahometra ciparnīcas ir aizstātas ar neuzkrītošu, augstas izšķirstpējas 1920x720 pikseļu displeju, kurā apvienotas digitālas transportlīdzekļa braukšanas ātruma un dzinēja apgriezienu skalas.

Multifunkcionālais displejs starp skalām demonstrē navigācijas instrukcijas, audio informāciju un padziļināto informāciju par braucienu, kā arī transportlīdzekļa diagnostikas brīdinājumus un "pop-up" paziņojumus, kas saistīti ar automašīnas drošibas un vadītāja atbalsta tehnoloģijām.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!