Foto: Publicitātes foto

"Lexus" oficiāli atklājis "GS" sedana sportisko modifikāciju "F", kas tirgū konkurēs ar "BMW M5", "Mercedes-Benz E63 AMG", "Jaguar XFR-S" un "Cadillac CTS-V". Plašākai sabiedrībai japāņu sportiskais sedans pirmo reizi tiks parādīts drīzumā notiekošajā Detroitas autoizstādē.

"Lexus GS F" aprīkots ar pieclitru V8 atsmosfērisko benzīna motoru, kas attīsta 473 zirgspēku jaudu un 527 ņūtonmetru griezes momentu, kas pieejams 4 800 līdz 5600 apgr./min diapazonā. Automobiļa dinamiskie raksturlielumi pagaidām netiek atklāti.

Jāatzīmē, ka vairums "Lexus GS F" konkurentu motori ir aprīkoti vai nu ar turbopūti, vai kompresoru un tādējādi ir arī ievērojami jaudīgāki. Piemēram, "BMW M5" V8 turbomotors attīsta 560 ZS, līdzīga jauda ir "Mercedes-Benz", bet "Cadillac CTS-V" kompresormotors ir jaudas līderis – 640 ZS.

"Lexus GS F" motors sajūgts ar atsoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu, kurai ir pārnesumu pārslēgšanas dublējošie taustiņi aiz stūresrata. Tāpat "Lexus" norāda, ka "F" versijā "GS" sedanam ir sportiskāks balstiekārtas regulējums, tomēr tas neesot liedzis saglabāt automobiļa komfortablo gaitu.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!