Foto: Publicitātes foto

"Maserati" prezentējis savu jauno superauto "Maserati Corse 2020" jeb vienkārši "MC20", ar kuru itāliešu uzņēmums piesaka savu atgriešanos superauto pasaulē.

Jaunā modeļa dizains tika izstrādāts nepilnu divu gadu laikā, iesaistot "Maserati" inovāciju laboratorijas inženierus, dzinēju laboratorijas tehniskos speciālistus un dizainerus no "Maserati" dizaina centra. Šis jaunais sporta auto ir izstrādāts un tiks ražots turpat Itālijas pilsētā Modenā, kur jau pēdējos 80 gadus tiek būvēti šīs markas modeļi.

630 zirgspēku jaudīgais "MC20" sešcilidru motors ar 730 Nm griezes momentu paātrinājumu no vietas līdz 100 km/h nodrošina 2,9 sekundēs, bet maksimālais ātrums pārsniedz 325 km/h. Tas ir motors, kas apliecina "Maserati" atgriešanos pie savu jaudīgāko auto ražošanas pēc vairāk nekā 20 gadu pārtraukuma.

"MC20" ir ļoti viegls automobilis, kas sver mazāk par 1500 kg (pašmasa), un, pateicoties 630 ZS jaudai, tas svara un jaudas attiecībā ir klasē labākais – tikai 2,33 kg/ZS. Šis rezultāts sasniegts ar kvalitatīviem materiāliem, izmantojot visu oglekļa šķiedras potenciālu un vienlaikus nezaudējot autovadītājam svarīgo komfortu.

Salonā izmantotas vienkāršas formas, plūstošas līnijas un izņemts jebkas, kas varētu novērst uzmanību. Auto ir divi 10 collu ekrāni: viens braukšanas pārvaldībai un otrs – "Maserati" multimediju sistēmai. Vienkāršība ir arī oglekļa šķiedras pārklātās centrālās konsoles galvenā pazīme, kurā ir tikai dažas funkcijas – bezvadu viedtālruņa lādētājs, braukšanas režīma selektors ("GT", "Wet", "Sport", "Corsa" un "ESC Off", kas deaktivizē braukšanas elektriskos asistentus), divas ātruma izvēles pogas, elektriskā loga vadības pogas, multimediju sistēmas vadības panelis un ērts uzglabāšanas nodalījums zem roku balsta. Visas pārējās vadības funkcijas izvietotas uz stūresrata ar aizdedzes pogu kreisajā pusē un mašīnas iedarbināšanas vadību labajā pusē.

Gan vizuāli, gan konceptuāli jaunais "Maserati" līdzinās tā priekšgājējam "MC12" – automašīnai, kas 2004. gadā "Maserati" palīdzēja atgriezties sacīkšu auto pasaulē. Tagad "MC20" ar izteikto sacīkšu raksturu skaidri iezīmē ražotāja plānus atkal ienākt sporta auto tirgū.

"MC20" būs pieejamas kupejas un kabrioleta versijās, kā arī elektriskā modifikācijā.

"Maserati" superauto ražošana tiks uzsākta šī gada beigās. Pirmie braucēji tiks pie jaunajiem auto jau nākamā gada aprīlī. Automobiļa cena oficiāli vēl nav atklāta, tomēr ārvalstu mediji pieļauj, ka tā varētu būt no 200 līdz 300 tūkstošiem eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!